2012年2月14日 星期二

真的憤怒了!

一直想將我嘅第一篇blog文留係A-Plus grand opening當日先寫, 但今天所發生嘅事真係令我憤怒了!

我真的憤怒了!近日不停有人係討論區攻擊我。話咩打手,分身我都可以忍!但竟然有人屈我地整爛鼻,又話收$500按金。完全無咁嘅事!之前discuss討論區已經有打手打電話恐嚇我,叫我唔好收咁平,我都忍。但今次太過份了!完全屈我!我post埋比大家睇!
http://www.discuss.com.hk/redirect.php?tid=17854532&goto=lastpost#lastpost 

試問如果個鼻爛成咁,仲唔即刻打比我同告我地 ?

發生件咁嘅事,我仲敢擴張?唔通唔驚無客?

所有人都知我提供免費檢查,亦從來唔收訂 (sculptra除外).何來$500按金?

我自己係qualified trichologist,我會唔識答botox和透明質酸問題? 

幸好有客人心水清,記得嗰幅相係之前有news關於一個大陸女人自已從網上買透明質酸自已用而爛鼻嘅相

我會問律師朋友同警察朋友嘅意見。我保留一切法律追究嘅權利!


沒有留言:

張貼留言