2012年5月28日 星期一

A-Plus上雜誌呀!

三月中嘅某一日,突然間有本雜誌嘅編輯打電話俾我,問我願唔願意接受訪問。主要係寫關於美容院嘅歷史同埋佢哋嘅背景。
錢就梗係唔制啦!免費宣傳我又唔介意喎!
問當日,佢問咗我一個問題,問A-Plus同市面嘅美容/醫學美容有咩分別。
我就即刻答,我諗A-Plus最大嘅分別就係消費模式。我哋係唔需要客人買任何療程,堅持逐次收費。好記得當時訪問我的人話佢訪問過無數美容院/醫學美容,今次係佢第一次聽到呢個答案。佢話大部份嘅美容院都係會用佢哋嘅療程有幾咁獨特,效果非常出色來作賣點嘅。我就話:當然,treatment嘅效果係好重要,但係如果皮膚狀態根本唔適合做,無論個treatment有幾好,都唔會做到佢應有既效果。
所以,我認為每一次都應該要以客人當日嘅皮膚狀態,去幫佢選擇一個最適合嘅treatment。既然每一次都可能做唔一樣嘅treatment,咁又有咩必要去買package呢?
IMG_4331

IMG_4334

沒有留言:

張貼留言