2012年7月10日 星期二

一次電動微針既效果?

唔知大家仲記唔記得之前幫我做電動微針Amts嘅model - EVA呢?大家係咪都好想知佢做完之後嘅效果係點呢?今日就同大家分享返Eva改善皮膚嘅歷程啦!
每一次做完Amts,我都會建議客人係屋企連續用七日嘅收復精華。


蝸牛精華主要係加快做到修復嘅效果,令皮膚更加細緻同埋復原嘅時間都會快好多。
同 時,我亦都建議Eva配返一套適合佢嘅洗面、精華同埋面霜。Eva毛孔大嘅主要原因係因為佢嘅油脂線過份活躍,分泌過多嘅面油,從而令到毛孔過份擴張。所 以佢嘅洗面product一定要有足夠嘅清潔工能,再配合用純水份嘅精華同埋面霜。等皮膚充滿返水份,咁油脂線先至唔會過份活躍。
三個星期後,Eva再上嚟做treatment。因為佢嘅皮膚更新得比較慢,所以唔適合咁快再做Amts。所以我就幫佢選擇咗做一個激光嫰膚嘅treatment。laser facial主要係刺激皮膚底層骨膠原增生,令毛孔再收細,同時亦令皮膚更白和滑。
大家就睇下Eva做咗一次amts和次laser facial之後,皮膚所得到既改善啦!當然仲未去到零毛孔嘅狀態,但係都明顯睇到改善嘅!大家為自己嘅皮膚繼續努力吧 !


事先聲明,係同一個燈光下影架!皮膚白滑了一點,毛孔細了一點!

沒有留言:

張貼留言