2012年12月29日 星期六

和凹凸洞分手吧!超效微針隆重登埸!

一直以來,電動微針(AMTS)都係A-Plus的皇牌Treatment。通常,經過4-6次的AMTS Treatment,朋友仔都會明顯見到改善。有凹凸洞的朋友仔,大約都可以見到凹凸洞平復到50-60%。

但,我卻發現到,當凹凸洞回復到70-80%後,效果便會慢下來。雖然,我都明白係無可能令凹凸洞完完全全100%平復。不過,人總是追求完美,而我仲要係一個要求極高,奄尖腥悶的人。所以我一直研究有咩方法可以令到凹凸可以收復去到90%,甚至更高的改善。

經 歷了半年的研究,終於比我發現到可以令我地AMTS更進一步的超效微針,Super AMTS!我唔敢話呢個treatment可以令所有凹凸洞100%完全好番,但最少,可以令大家做一次已經有改善,至於改善多少,就由你地的眼睛去決定 吧!睇開我blog的朋友仔,應該好清楚我所有相片都100%未經電腦執相,絕對係有圖有真相,wakaka!咁當然,大家又唔好以為super Amts係神奇 treatment,可以一次就完全改善啦!

今次亦多謝朋友仔C肯出鏡,等大家可以清楚了解super amts的過程和效果!

首先,睇下before treatment嘅相先!明顯好深嘅凹凸洞係左右兩側的太陽穴。







有別於Amts, super amts 嘅精華都要係加強版!要用一支2ml的人胎素先做一次,之後再要用得到FDA 認可,可改善凹凸洞
的Vital WH 精華再做一次!
做完Amts:

超效來啦!立即再做淺層peeling!
紅到變豬頭,再敷co2 mask
敷完co2 mask,好勁呀!凹凹全部凸起!咪咁興奮,有腫脹的成份架!冷靜冷靜!

做完後兩個星期,C好乖仔上黎影相啦!佢好開心咁話,Super Amts真係好勁呀!


好!大家最想睇的對比相啦!大家可以逐粒凹凸洞對比下架!

同一粒凹凸洞的改變。

C亦叫我同各位講,真人的效果其實係更加好和明顯的!

大家一定最想知要幾錢,Super Amts $2000一次,而且一定要曾經係A-plus做過AMTS的朋友仔,我地先會幫你做架!

*此乃個人感受分享,療程及產品效果皆因人而異。
**所有療程必須預約。如有任何爭議﹐A-Plus Beauty Medical Center保留最終決定。

沒有留言:

張貼留言