2013年4月23日 星期二

合理的價錢,享受5星級的療程和效果,你喜歡嗎?




仲記得一週年記念時,我許下以下幾個願望:
1) 增添一部皮膚分析機,令大家可以更了解自已皮膚的需要
2)
增添人手,希望可以花多點時間係每一位朋友仔身上,提供更貼心的服務
3)
開創A-Plus fans card,令定時黎扮靚靚的朋友仔可以得到更多的優惠
4)
不斷尋求更好而有效的treatment
5)
每星期出一篇blog

但當我想實行時,就發覺困難重重,尤期係第12,係有限的空間下,根本無法完成。再加上,每一日都聽到Karen係電話不停講:"唔好意思,fullbooking啦,最快要下星期先有位。"更嚴重係,朋友仔見到我,十個有九個會話:"Anna,你地越來越難book啦!早兩個星期都book唔到呀!"

於是乎,我又作出我人生另一個重大決定,就係將A-Plus擴充啦!幸運地,係同一座大廈租到了一個全層的單位,今日仲簽了新的租約。希望可以係七月左右為大家服務啦!係呢段時間,希望大家多多包容。
好快,A-Plus將會全面提升我地的服務質素,務求令大家可以用最合理的價錢,享受5星級的療程和效果。

沒有留言:

張貼留言