2013年9月30日 星期一

A-PLUS 既十月優惠出左喇! 你like左未呀?

踏入秋天我地要勤力d保養我地既皮膚喇!
like左我地Facebook page未呢? 

只要like一like 就可以enjoy我地十月既優惠喇!


今個月我地有以下呢3個優惠: 



脫毛優惠 - 雙效冷凍.激光脫毛優惠低至半價
10月以正價脫一個部位,第二個部位即可享半價優惠。
例子: 小腿+前臂脫毛 = 小腿($2400x4次付款)+前臂($2000x2次付款)

(PS: 半價之療程以價格較低療程作準!) 



我地A-PLUS採用GentleLasePro透過755nm激光能量,
快速破壞毛囊根部同時以冷凍噴霧保護表皮層, 減低表皮受損機會及痛楚。

另外更增Cryo6 Cold Air Device, 怕痛既朋友唔洗驚喇,
因為呢個冷風機可以帶比大家雙重呵護 ^^




醫學煥膚優惠 - 做任何煥膚療程即送Collagen面膜無針破壁導入價值$600
因為轉季, 皮膚會變得脆弱, 乾炆炆! 但皮膚本身又有d 印, 有d暗淡無光,
想做個peel 改善膚質點知又怕做完會乾, 咁點算呢?

10月做任何煥膚treatment就額外配一個骨膠原面膜無針導入!
呢個無針破壁導入有咩好? 就係利用電穿孔和電滲透的原理, 可以o係唔洗注射既情況之下,
直接向細胞內層輸送營養,直接o係細胞內部發揮功效,治療皮膚問題。
而我地呢部導入機既滲透力好高, 我地只要做5分鐘既導入已經等同坊間既15分鐘導入!
將精華快速"bump"入客人既皮膚, 強化番皮膚既底層! 咁呢個療程就更加事半功倍啦! =D








醫學護膚產品優惠 - 購買任何兩件正價護膚產品,第二件貨品可享七折
好多客問我地product會唔會做promotion! 係會架! 就係今個月喇!
一轉季大家都會配番支精華同埋一d潤d既面霜! 咁所以大家要把握機會喇!





希望各位朋友會滿意我地今次十月既OFFER啦! 

未認識A-PLUS既朋友, 快D FOLLOW我地啦, 

而我地係所有療程都係逐次收費架, 大家可以按唔同既需要而

上黎做番唔同既TREATMENT! 


有D咩問題, 大家
可以隨時o係度/ facebook 留言比我地架^^



Cheers,
Chloe





沒有留言:

張貼留言