2014年1月29日 星期三

男士護膚?又洗乜怕喎! 一支product 攪掂哂!

男仔容易俾人覺得 wear”油頭粉面” 或者 不修邊幅,咁係因為普遍而言,男仔油脂分泌比較旺盛,皮膚容易出油,而過盛的油分就會阻塞毛孔、形成暗粒發炎之後變成暗瘡…如果有暗瘡的時候又唔好好護理,好容易演變成一發不可收拾的地步>.< 但皮膚出油都唔代表一定就係油脂旺盛而引起,絕大部分的人都係因為乾到出油!當皮膚水分不足o既時候,皮膚機制就會好聰地自動釋放 "油分" 以滋潤我地o既皮膚,等唔好龜裂~ 

換言之,如果我地注意保濕,皮膚有足夠的水分,油分就會相對減小,對於選擇護膚品的標準,男仔往往要求簡單、方便、快捷,希望一支就搞得掂成個護膚程序,今次我地就想介紹日本醫學品牌- a² PharmaceuticalReplenishing Complex 全效保濕滋養凝霜」。

 ($500/ 50g)

Complex用法同普通面霜一樣,洗完面就可以直接搽,質地介乎gelcream之間。產品成分有透明質酸EGF蝦紅素,主要功能係補充水分、舒緩修復同埋抗氧化。普通皮膚一bump足夠搽全面,較乾的皮膚可能需要兩bump,用量因人而異,搽上面後好快就會吸入皮膚,唔會 "笠次次" 或者油光滿面,男仔最怕就係呢d感覺吧!?:P 

之前俾過呢隻sample俾身邊o既男仔朋友用,佢地都覺得幾好!男仔朋友好好咁影低個texture比大家,可以睇下質地係咁o既~~~

要知道護膚並唔單單係女仔的專利!無論男或女都應該有適當的護理,唔好一係乾爭爭,一係油淋淋咁,要keep住個乾淨整潔的形象!因此再懶隋都需要有基本的護理 (洗面+面霜)!只係有時候女仔可能會要求多d,又想美白、又想緊緻、又想提升…所以會用多幾支不同功能的精華素。

當男仔只希望簡簡單單就夠o既時候,complex就係一個唔錯的選擇,價錢合理,用多左小小都唔會肉痛!另外,呢一支並唔係d "男士系列product",只係佢特別符合男士們對護膚品的要求啫!所以女仔都一樣可以用佢o架!

下一次將會分享洗面product的重要性,介紹不同洗面產品的特點,以及分析不同皮膚類型需要,大家唔好以為洗面唔重要呀!諗下!清潔正正是我地護膚的第一個step呀,所以大家記得留意住喇!^^

Cheers,
Gigi



*此乃個人感受分享,產品效果皆因人而異。 


**產品價格如有任何爭議﹐A Plus Beauty Medical Center保留最終決定。

沒有留言:

張貼留言