2014年4月22日 星期二

改善暗粒? Miami Peel 14療程可以幫到妳 [Part 3]

早o係二月份既時候Makiyo 想改善暗瘡問題,我地就suggest 佢做淺度至中度換膚療程 -- Miami Peel 14療程 (Miami Peel療程可以令角質層脫落同改善皮膚狀態既淺度至中度換膚療程。針對改善膚色不均、雀斑、因荷爾蒙引起的色斑同皺紋等)

話咁快已經做咗3 次Miami Peel 療程 ,以下係Makiyo 既update分享


-----------------------------------------------------------------
A-PLUS 初體驗 - 重拾靚靚皮膚 (PART 3)

^0^ 11/3 第3次到A-PLUS進行療程**
為了方便美容師可以更快開始....
我每次到A-PLUS都是素顏去的~

好開心美容師讚我的皮膚有改善, 比上次更有光澤~
上次療程之後, 面部出了十數粒暗倉, 現已全部消退了!!
但是...為了確保令底層污垢全部排出, 
美容師決定再做一次miami peel14~
而且....今次會塗4層換膚液 *0*
比上次還要再多一層呢...
*_* 上次塗了3層, 已經出了十數粒暗倉~
所以....我真的很擔心塗4層我的臉會變成怎樣.........
(T_T 應該會爛掉吧"?)
但美容師表示不用太擔心,,,,,, 因為上次出了十數粒暗倉, 其實已經清得七七八八了~
所以應該不會出很多倉倉**

而下一次就必須要進行保濕的療程,,,,,,,, 
因為換膚的療程不可以連續做太多喔!

過程跟上兩次一樣~
先進行潔面後......
塗上保濕面膜~
靜待數分鐘.....
然後塗上平衡溶液, 清理面上的油脂*

接著便塗上Miami Peel換膚液了!!!
總共塗上4層.....
每塗上層都要待數分鐘.....
讓皮膚吸收後,,,,再塗第2層~

 等待期間拍攝的左邊面....
右邊面.....
^0^ 完成......
4層換膚液全部塗上了!!
  
果然.......如美容師所言~
療程後的第3天.....
只生了一粒暗倉~
>_< 但脫皮情況比上兩次更嚴重!!嗚嗚嗚......


完成了3次的Miami Peel療程後~
感覺皮膚清潔了不少........
> _<'' 但做完peel皮膚真的很乾*
必須要勤力做好保濕工作喔!!!
下次將會進行微針療程.......好緊張和期待呢~

我有信心皮膚會變得愈來愈好.......
始終療程不是魔法~
不會一下子就變靚....
請大家用時間和我一起見證**

^_^ 最後......讓大家看看我做了3次miami peel14後的效果吧!!
左邊是未做任何療程前所拍攝的~
右邊是完成了3次miami peel14後所拍攝的.....


重溫A-PLUS 初體驗 - 重拾靚靚皮膚 (PART 1&2), 請看 :
  
店鋪地址:
尖沙咀金馬倫道 18 號萬勤商業大厦 16 樓 A 室
尖沙咀金馬倫道 18 號萬勤商業大厦 7 樓

電話:2723 0616

營業時間:
星期一 至 星期五:12:00 - 21:00 
星期六:12:00 - 19:00

-----------------------------------------------------------------
其實要改善皮膚除咗treatment 以外仲有一樣野係好緊要架 — 耐性,因為膚質並唔係一時三刻就可以改變到。好多時做完treatment 就會問:點解好似冇分別既? 但係如果將幾個療程前後做比較時,就可以見到皮膚係改善中,所以分別唔係冇的~ 只係我地每日對住自己未必咁明顯見到轉變,如果想改善的話一定要願意比時間同埋要有!

Makiyo 做完3次 Miami14 啦!跟住就係時候接受amts療程,令到皮膚更加perfect

大家想了解多d 可以隨時同 A-Plus 既同事了解多d詳情


或者打比我地電話2723 0616 / 9087 6980 (whatsapp)

Cheers

16 則留言:

  1. hi, 想問塊面有時會敏感, 次次都係某個位置紅左 有無D PRODUCT OR TREATMENT 加強同改善皮膚無咁敏感?

    回覆刪除
    回覆
    1. you can try to do our Moisture treatment, which can help to strengthen the skin condition as well :)

      刪除
  2. 如果背部有暗瘡, 都好大範圍, 又好密, 做咩treatment 好??

    回覆刪除
    回覆
    1. 建議可做red peel back。^^

      red peel back 當中成分有30%TCA,屬於中層換膚,有助於加速暗倉凋謝,同時有明顯去印的效果。價錢為$800一之。^^

      刪除
  3. hi, 想問咩TREATMENT可以整走暗粒? 幾錢每次?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可做一些淺層的PEELING,例如miami peeling,Stem Cells Peel,此2款treatment都可幫助消除暗瘡。但建議最好先上黎比我地的治療師望望皮膚,了解左先。之後會建議一些treatment for當時的皮膚狀況。淺屠peeling價錢為$600一次。^^

      刪除
    2. 想問去背部痘印有咩treatment啱??有冇laser treatment架??

      刪除
    3. 建議可做red peel去背部痘印,red peel當中成分有30%TCA,屬於中層換膚,有助於加速暗倉凋謝,同時有去印效果,價錢為$800一次。 另外背部痘印也可做carbon laser改善,價錢為$1000一次。

      刪除
    4. carbon laser做幾次先可以完全退印&未滿18歳做唔做得?

      刪除
    5. 要睇返你皮膚狀況同反應,通常要3次或以上,未滿18歳也可做架,thanks!

      刪除
  4. 請問做完peeling當天能做一些面部提升的treatment嗎?

    回覆刪除
  5. 想問頸後近頭髮邊緣出了很多又紅又腫的暗瘡,請問有沒有treatment or peeling 可減輕暗瘡情況?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可先上來做free consultation了解皮膚狀況,治療師會給你建議適合療程改善暗瘡情況。預約可致電27230616,thanks!

      刪除
  6. 請問有冇全背針清 + peeling 去印的treatment? 夾埋要幾多錢?
    上面講的red peel $800一次是全背定只係上/下背?

    回覆刪除
    回覆
    1. Red Peel $800 is count by 2ml of Peel, normally is already enough for full back.
      or you can consider to do carbon laser for full back, $1000 per time, which is also very good for 去印

      刪除