2014年4月4日 星期五

為雙目無神改寫命運之必殺技 - Perfector 客人分享

如果有留意A-PLUS o treatment,相信大家都會聽過”Perfector”部機了,究竟佢o既功效有幾強? o地好開心今次能夠誠邀到”Perfector” 超級fans客人同大家分享和睇清楚”Perfector” o既威力!!

A PLUS所有Perfector療程同時將Perfector配合Ion Magnum使用。

Perfector療程透過納米電流充分發揮出抗氧化作用,促進電子直接注入人體並與自由基結合,將生物訊息傳遞到皮膚細胞中,在無創傷、無痛的情況下,將其轉化成穩定的分子,由細胞層面以非侵略性的技術徹底修復皮膚,改善各種肌膚問題。

Perfector能建構新的組織、提升下垂的肌肉、突出顴骨和其他特徵及提升整體肌膚年輕度和亮度。改善臉上的鬆弛、細紋、皺紋、黑眼圈、暗啞無光澤及敏感泛紅等問題。

Ion Magnum 的訊號能與生物訊號産生共鳴,並傳遍整個中樞神經系統,刺激人體各種重要激素的分泌,同時有排毒功能。

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Perfector fans 真實個案分享

眼袋浮現?眼皮開始鬆弛?面部開始覺得輪廓唔明顯、唔夠firm?開始有虎紋?額頭有火車軌?你問我點搞好?

對於我呢類皮膚勁敏感o既人泥講,再做d高性能入侵性0既美容機就等於叫我死得了 >.<!!因為我呢d皮膚勁敏感o既人真係唔可以再受任何刺激嫁啦!!

但點搞好?好多treatment其實我都有做過,我發好多時效果都只keep到幾日就收皮 >.<!!直至”Perfector”0既出現!!正所謂人怕生壞命,機都吾可以改壞名, “Perfector” 真的令我變番perfect ^.^!!一向唔肯出鏡o既我,有日無聊將自己一年之前0既相片同現在o既對比!


真係唔併由自可,一併埋就簡直神跡一樣,所以都唔得唔同大家分享一0下,當然,我只會show我對眼睛啦!!Heeeeheeee....



上面照片攝於2012(未做Perfector )
下面照片攝於2013(做完Perfector )

完成十幾次Perfector treatment o既效果:

1.          眼皮提升曬
2.          眼睛精靈大番曬
3.          眼袋Bye Bye lu
4.          黑眼圈、疲倦眼一樣KO

See!!現今有乜treatment可以令我眼睛回復成咁先?我自問做盡無數treatment,我答你以我經驗真係無一部機可以唔傷害皮膚又做到拉面皮提升去眼袋效果!尤其我地極脆弱o既眼睛啊!!Sister們,我地對眼晴有救喇!!哈哈!!簡直信心番曬泥!!多謝大家比機會小妹在此分享~


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

再次感謝我地超級忠實客人既分享!

一定要重覆又重覆咁同大家講既係,
Perfector絕對係拯救雙眼無神既必殺技。

但呢個療程係一個耐力賽,必須要持之以恆先會睇到效果!
大部份客人做4-5次已經有睇得到進步,
當然,要雙眼持續有神,放電自如的話,
我地會以10次為一個目標。

A-PLUS貼心建議:
首五次療程為每星期一次,其後五次為三星期一次。

Perfector 收費明亮提眼 $1000/一次
全臉加眼部提升 $1500/一次


如有任何查詢或需要作預約請:
致電: 2723-0616
whatsapp: 9087-6980
Facebook 專頁: https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk/




8 則留言:

  1. 請問成個全臉加眼部提升 treatment 包D乜野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 40 mins perfertor with ion magnum treatment for full face. therapist will based on your face condition and advise which part should focus on for the treatment.

      刪除
  2. Keep到幾耐嫁做完5或10次

    回覆刪除
    回覆
    1. after 10 times of treatment, can last around 3-4 months, but we suggest client can do it once every 6-8 weeks as maintenance :)

      刪除
  3. 係咪可以free consult??點book ga?

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, we offer free consultation, pls feel free to call 27230616 to make appointment :)

      刪除
  4. 是否每次分開比錢做呢?不用買套票嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. hello,
      yes, only pay per visit and no need to join any package :)

      刪除