2014年11月11日 星期二

A-PLUS 2014新treatment -- 效果快靚正的「胎盤細胞修復」療程

A-PLUS又有新treatment推出喇!
成個treatment由Anna親身嘗試!^^

話說由Anna生完一一B之後,成日都話自己皮膚差曬....好污糟、乾爭爭、無曬光澤......但大家都知道湊bb真係好忙!又唔可以做d爛曬面的treatment,怕嚇親
一一B!於是Anna就好煩惱有無d咩treatment係快、靚、正,仲要0復原期!可以盡快救得翻佢呢!就係咁,「胎盤細胞修復(CPPT)」療程就誕生左喇!

「胎盤細胞修復 (CPPT)」療程主要分3個工序:碳化鎢+微針機+水晶晶





碳化鎢醫學磨皮 (CPT)呢個treatment,係A-PLUS一直都有既treatment!不過,我地都覺得各位朋友仔的反應未係好熱烈地喜歡呢個treatment,於是就不停諗,點可以利用現有的儀器去發揮最大的效用呢?!於是就係決定將佢融合在個新treatment裡面喇!(詳細碳化鎢醫學磨皮 (CPT)treatment資料,請按此^^)




用完碳化鎢的獨有技術去磨走表皮的角質層後,就利用我地另一部來自德國的儀器 -- 微針機,去做一個深層的導入,微針機同普通微針療程一樣有獨立的
針頭,不過d針由塑膠造,相對地創傷性係極低!療程原理係利用輕微的表皮刺傷,精準及高效地將胎盤精華完完全全導入去我地皮膚裡面,令皮膚吸收得更徹底!



我地用的胎盤精華係日本製造,蘊含左人類胎盤中萃取的高濃度小分子精華,可以迅速被皮膚吸收,加強細胞修復,
有助緊緻肌膚、增生骨膠原、減淡皺紋、均勻膚色、收細毛孔。




最後,就係用A-PLUS的皇牌保濕mask -- 水晶晶,幫皮膚做翻補濕同修護!!水晶晶的效果,相信大家都好熟識佢的厲害!真係完全不能用普通保濕mask同佢比較呀!>v< (詳細水晶晶mask資料,請按此^^)


最後睇下Anna的video過程啦!^.^ Anna做完後,話覺得皮膚變得乾淨、有彈性、水分飽滿,而且膚色仲明顯地變得白淨!適合一d怕創傷性,但又希望自己皮膚bling bling既朋友仔去做!



「胎盤細胞修復」療程:$1200 per time


如果有其他任何查詢,可以上我地Facebook Page 留言
https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk


或致電 2723-0616/ 9087-6980 (whatsapp) !


Cheers,

Gigi




*此乃個人感受分享,療程及產品效果皆因人而異。

*如有任何爭議﹐A-Plus Beauty Medical Center保留最終決定。

沒有留言:

張貼留言