2015年5月16日 星期六

毛囊炎做唔做得激光脫毛!?

就快到夏天,各位朋友仔準備好show下自己嘅長腿未呢?
如果著短裙短褲時露出一條飛毛腿實在係大煞風景
脫毛方法有好多種,部份人會選擇用剃刀、蜜蠟或鉗子脫毛,但如果方法不當,可能會導致毛髮逆生和毛囊發炎等問題嘅出現!

咩係毛囊炎?
毛囊炎係毛囊被細菌感染而發炎嘅一種皮膚病,會經常反覆咁發作。任何有毛孔的部位,都有可能會有毛囊炎!皮膚會呈現出一粒粒既紅色丘疹或膿皰,有時會痛或者癢。毛囊炎亦會造成皮膚黑色素沉澱,影響外觀。

而激光脫毛是現時其中一個有效改善毛囊炎嘅方法,因為激光深入皮膚底層直達毛囊,能夠破壞黑色素,從而令毛髮減少。當毛髮減少,自然可以令皮膚變得更乾爽,排汗更容易揮發,毛囊發炎嘅情況自然唔會發生。

M小姐就係患有嚴重既毛囊炎,好多謝佢願意比d相我地公開同大家分享!

脫毛前: 毛囊泛紅、有傷口,色素沉澱問題嚴重


第一次脫毛後: 毛囊泛紅問題減輕,色素沉澱問題有改善


第二次脫毛後: 皮膚質素改善,膚色變得均勻、毛囊泛紅情況明顯改善


當然大家唔好期望做完激光脫毛後,能夠完全改善毛囊炎造成的色素沉澱問題,之後都需要做peeling去令膚色均勻番架!我地最近都物色左一隻唔錯嘅body peel!希望可以幫助M小姐改善色素沉澱嘅問題,我地將會係下一篇blog再同大家詳細分享!

夏天話咁快就到啦!相信各位朋友仔都會急不及待想show下美腿嘅!

5月份話咁快經過左一半,想join腿部脫毛promotion嘅朋友仔記住把握機會,快d打電話黎約啦!




**療程及產品價格如有任何爭議,A Plus Beauty Medical Center保留最終決定。

**預約及查詢: 2723-0616 / 2723-1200 (脫毛中心) / 9087-6980(whatsapp) 。

沒有留言:

張貼留言