2015年9月17日 星期四

(Blogger分享文) 【減肥】A-PLUS Cutera truScult 療程 (射頻減手臂療程)

上次分享左有朋友仔只係做左一次 Cutera truSculpt,
個肚就減左4cm。
(回顧: 
收復失地@A-PLUS - Cutera truSculpt 修肚療程)


而今次 blogger Siu Shan 手臂亦都減左 2-3cm, 終於可以同 bye bye 肉分手啦 ~


Cutera truSculpt 改善雙下巴、手臂、側腰、腹部、臀部、大腿等肥胖問題。

*****************************


女人貪靚,多數人都想可以瘦瘦的見人啊~~
但係好多都係對停唔到口美食。

最近吃太多肥膩食物,手臂很粗。
其他部位還算ok!
今次黎第二次去A-Plus 減手臂byebye肉,
位置在尖沙咀7樓既Aplus好光猛,好方便易去。

有介紹人優惠呢!
感覺同樣乾淨,無論係治療室,洗手間還是接待處。
準時到達,唔需要等好耐已經可以開始!
張床都好乾淨,舒服呀~^^
呢部減肥機係香港好新,上網搵唔到有中文版review~~
聽講廠商建議係$5000一次,不過最尾公司冇跟到,所以平唔少=)
A-plus 係
 $2000 per time@60mins。
做手部treatment前可以唔洗換袍,因為係短袖。非常方便。
但因為背部要貼一塊東西,所以今次都係覺得換左會更加方便!

今次換左治療師,但同樣都係好nice,一路做一路傾減肥野其他野!
做減肥最好有實質數據支持,呢個治療師幫我係事前度左手圍,發現對比上次減左2-3cm, 有少許分別。
雖然用同上次同一溫度,44度但我覺得太熱。治療師說是因脂肪減少了,所以感覺會大左。所以幫我改了43.5度。
由於我左右手的粗幼有分別(左手比較粗,可能少d活動) 治療師說看起來都頗明顯的。所以治療師今次細心地幫我左手打多一格脂肪,而右手打少一格,令做後的手臂粗度會比較balance.

Treatment都幾長時間,total有 16part, 共做60 mins~
最尾傾計傾到累我先訓一陣~冇錯係一路打脂肪一路訓,竟然訓到,慣左個溫度就冇咩feel:)

打完其實即時反而會粗左,因為冷縮熱脹,手表面皮膚會比較脹。不過如果一開始好多脂肪既人,就都會度得瘦左(因為脂肪的下降%多過冷縮熱脹的上升%) 我打第2次已經少左好多脂肪,所以就即時粗左。最好既效果係3-4week後,d脂肪真正冇左。

雖然脂肪冇左,但係個手臂皮膚可能會變鬆唔夠firm, 最好做完之後做多d增強手臂既訓練,效果會更加好d:)
附上日常照片~
可以著背心,或可好短既短袖
都唔怕有好大舊bye bye 肉,
起碼有返D自信,唔會再收收埋埋,縮縮埋埋啦!
順帶一提,呢間公司我覺得個運作幾好,d脫毛係一次次比錢,第4次錢後就包永久,
唔逼人prepaid, 又可以方便人地慢慢比cash, 冇信用卡果d都好方便。

我都係比A-PLUS無須購買任何預繳套票。所有服務療程逐次收費,明碼實價而吸引黎架。

Join都join得安心d!唔會搞到一次過好大負擔。

除左做treatment之外,當然都最好做下運動,食少d野啦,先可以事半功倍。

仲有其他部位做架,睇下自己有需要邊樣啦。
另外A-PLUS有個referral system呀~
如果係我既讀者,而且第一次到A-PLUS,脫毛會享有6折優惠同埋facial會有8折優惠(包括做Cutera 都有8折)!
只要講出我既AP no.8145 就可以了~

A-PLUS 公司資料如下:
電話:2723 0616
地址:九龍尖沙咀金馬倫道18號萬勤大廈7樓全層
Facebook搜查:A-Plus Beauty Medical Center

【這篇文章是與A-PLUS合作】 

沒有留言:

張貼留言