2015年10月9日 星期五

(Blogger分享文) CO2 Laser 打疣 A-PLUS Beauty Medical Center

有時身體差左免疫力下降時,面上就會出現好多暗粒。 
其實尼d並唔係普通暗粒或者酒米,而係「」!
尤其係生完BB嘅媽媽,如果唔理佢隨時愈生愈多架

一齊睇下 blogger 柑B媽媽 點 K.O. d 疣啦~

***************************************


其實生完BB 之後我都知道自己生左

不過一直都無咩理反正睇上去都係似暗粒。

直至近日發現愈生愈多就覺得有唔對路。

上網CHECK 下先知原來疣係過濾性病毒
而且會傳染!

尤其本身體質弱免疫力差而皮膚上
剛好有傷口就更容易被感染~


比大家睇下我疣先唔講大家都可能以為係暗粒。

扁平疣通常會生長喺臉同手腳上,因為係肉色/咖啡色

所以有時都唔係咁容易被發現。




 右邊面有一堆-_-

上網check 近日最多人係用CO2 laser 去疣~

因為過程快唔痛傷口細而且快復完。



所以我就去左A-PLUS 試做CO2 Laser 打疣。

其實我一直都喺A-PLUS 16樓做激光脫毛

樓都係第一次~

環境很乾淨舒服 ~

而相信大家都知道, A-PLUS 唔做任何 PACKAGE所以完全唔會hard sell, 續次收費。

我都唔怕介紹比朋友 ~ (因為女仔好多都耳仔軟 XD)

而A-PLUS 打疣價格如下:
           


療程時間 



原價 



新會員用我 AP#有8折, AP2114



10mins 



$1,000



$800



25mins



$2,000



$1,600



40mins 



$3,000 



$2,400

等左一陣就可以入房啦~

說明細要及簽同意書後就可以開始了~

(1)    卸妝洗面

(2, 3) 搽麻痺膏

(4) 用保鮮紙敷住 (以免等候期間乾咗響藥力)

大約15分鐘後抹走麻痺膏

因為我真係好緊張治療師叫我放鬆d ~ XD

用紗布蓋上眼睛就開始啦~

治療師會先打一下我覺得 OK 就繼續因為用左麻痺膏基本上是沒感覺的。

 大約 25mins 就完成了~ 

之後去化妝間整理一下因為我都知道自己有好多
所以照鏡果下反而覺得還好XD

帶番個mask 唔好嚇親人 :P

這是剛完成的樣子~

因為臉上有傷口頭幾日只可以用熟水洗面。(skin care 也不可以用啊!)

當然亦唔可以化妝啦~

每天早晚要用消炎膏直到結焦後就可以做番一般護膚啦~


而右面果支係色素膏, D 焦甩左之後就可以用不過因為有藥性唔可以用超過星期~

DAY 2


DAY 4 
已經結曬焦啦

DAY 8 (唔好意思, 左邊面out focus 左, 唔係美左圖 XD)


而為左皮膚健康我都乖乖地成個星期唔化妝。(做左一個星期口罩人)

大家有興趣可以用我個 no: AP-2114, 
如果你係A-PLUS new member, 脫毛會享有6折優惠而 facial會有8折優惠! (只限A-PLUS全新客人)
CO2 laser 都可以有 8折 優惠:  (只限A-PLUS全新客人)

 A-PLUS 公司資料如下: 



電話:2723 0616

地址:九龍尖沙咀金馬倫道18號萬勤大廈7樓全層

沒有留言:

張貼留言