2015年12月2日 星期三

(Blogger 分享文) .。₀:☆ 針對乾肌水光槍 ♥ A-PLUS BEAUTY MEDICAL CENTRE ☆:₀。

摘要:肌膚膚質有轉變?Blogger Kawai 由油性變成混合性,再由混合性變成了乾性,仲要經歷過皮膚乾到爆裂!所以今次就係A-PLUS試下水光槍療程,為皮膚打入透明質酸及胎盤素,直接將不同的養份打到去肌膚底層,令重回水潤光澤感。一齊睇下Blogger Kawai 既分享啦!
*************************************肌膚經過了兩次大型的轉變,由油性肌變成混合性,之後上年去台灣旅行,再由混合肌變成了乾肌,混合肌護理的確不難,所以一直也相安沒事!
直至變了乾肌後才知大災難來了,基本上塗什麼產品都流於表面化,入面係吸收唔到,so sad所以,當我知道水光槍呢個療程時,已經好想試,可以一次過將不同的養份打到去肌膚底層,重回水潤光澤感!日前,有幸得到 Aplus 的邀請,我又可以試下新科技了!
填左個人資料就先進行缷妝及影相,因稍後水光槍用到的精華,會根據客人肌膚的需要而作出調配,就以我乾到爆裂肌,除了主打的透明質酸外,更會加入少許的胎盤素!我的組合為:
高濃度透明質酸 (1.4ml) + 谷胱甘肽- Glutathione(美白) + Laennec人胎素精華(細胞更新) 價值$2500/次
房間感覺簡潔光猛,我會在此先進行30分鐘的麻醉
30分鐘的麻醉後,治療師會把調配好的精華放到水光槍上,全新的針頭,更加安全同減少交叉感染的機會
進行時,有如做壁報時釘紙的感覺不停的啪啪聲,因為早已麻醉,所以痛楚不大,有時針清比這個更痛就是,反而是看到相片,才知道都頗血腥喔!
一邊臉打完就打另一邊,治療師都打得幾整齊,做完那一刻望鏡挺嚇人,不過當我再打完另一邊,剛才那邊已散了大半!
治療師會先全面打一圈,有剩的精華會打乾紋比較多的位置,合共打了232發!
睇到上圖,大家可能會問,咁點返工呀!?
其實我回到家已經無咩腫了,所以家人都無發現,但自己就會見到針孔的,同埋某啲地方有少少瘀左的印
療程當晚的情況
療程後的一兩日都要俾皮膚休息,而我也樂得清閒可以瞓到Last minute ,三日後,朋友說毛孔明顯細左.....
但幾日後,皮膚卻有敏感的情況出現,開始出左一堆堆的粒粒,對於一個好少有粒粒的女生來說,確實有點發矛的,不過,Aplus知道後,立即幫我處理好,原來我的肌膚對太滋潤成份有點虛不受補,正常反應也,之後她們幫我做返舒緩的療程,敏感也同步解決了!
好了!現在已過了兩星期,肌膚狀態也在好轉中,變得更為水潤及白淨至少兩個tone!好開心!
在此多謝 A-Plus 的治療師,雖然是一個贊助的療程,但也感到你們以客為本的專業精神,感謝!


>>讀者優惠<<  
如果你係第一次到A-PLUS,只要講出我個AP no. 8561 脫毛會享有6折優惠

同埋facial會有8折優惠!(以上優惠只限A-PLUS新客人)

A-Plus Beauty Medical Centre
尖沙咀金馬倫道18號萬勤商業大廈7樓全層
2723-0616

沒有留言:

張貼留言