2016年1月6日 星期三

(Blogger文分享) 紅爆韓國中港台水光槍 一槍攪掂 補濕亮肌膠原更生收毛孔

Nicole 化妝時成日都會卡粉唔貼,

次次前一晚開始都必須做大量保濕才能上妝。

所以十分期待一次能解決多個問題的水光槍療程。
想知效果係點就快d 拉落去睇下啦~

於1月份惠顧【水光槍二代 - 皇牌補濕淨白療程】

即送 NATURA Repairing Cream 試用裝1 +蠶絲面膜 2片。


更多優惠: LINK

***************************** 
都市人時間分秒必爭,做樣樣都要快靚正。

意幾年韓熱侵襲香港,韓劇,衣服,化妝品,護膚品,美容咩都韓國

最令我留意到既人韓國明星肌膚,點解可以咁靚?^^


最新既形容詞 [ 水光肌 ],如何能做到呢?^^


原來工作繁忙既韓星既秘密就係水光槍],

補濕.減淡.幼紋.均勻.亮肌.膠原再生.收毛孔.

水油平衡.多種不同功效.


水光槍是什麼 ? ^^

水光槍具精密的5孔機械設計,加上先進真空吸啜技術,
能準確地於0.4-1.8mm內滲透至肌底層。
其設計將精華均勻地注滿皮膚組織中,同時刺激纖維細胞增生,
從而做到改善毛細孔、淡化乾紋、保濕及嫩膚的基本效果。

除了透明質酸精華外,也可混合各種精華發揮不同功效。


近來有幸被APLUS BEAUTY邀請體驗韓國第二代水光槍療程。

是日 兩女之母的 Nicole 到位於尖沙咀的APLUS BEAUTY 

體驗 水光槍 X 透明質酸補濕亮肌療程。



療程前我的面部皮膚狀態乾燥缺水毛孔粗大膚色不均 有乾紋細紋出現了。 >.<

各種問題,令上妝也會卡粉不貼,
需要現在每次需要化妝前一晚開始都必須做大量保濕才能上妝。

真的是大費周章,非常費時,十分麻煩>.<
所以十分期待一次能解決多個問題的水光槍療程。

療程前先給美容顧問的分析皮膚狀態是否適合進行療程及講解水光槍的步驟^^
第二代水光槍的革新與進步

第一代水光槍吸盤(真空)力度較弱,存在外洩問題,
透明質酸精華未能全帶到皮膚底層,影響效果。
真空功能會導致液體殘留及淤塞管道,衛生程度欠佳。


第二代水光槍吸盤(真空)力度更強,
有效減少透明質酸精華外洩,補濕效果更明顯。

第二代水光槍加裝一次性濾芯功能(過濾器),
確保續次更換,
能有效阻隔液體殘留於機身內,
使用更安全更衛生。

同時美容顧問向我解釋水光槍的成分有什麼?
今次我體驗水光槍是皇牌補濕淨白療程

韓國高濃度透明質酸 (1.4ml) + 谷胱甘肽- Glutathione(美白) 
+ Laennec人胎素精華(細胞更新)
不過 APLUS 方面為求精益求精,由1月份開始會將本來用開嘅
韓國透明質酸 upgrade 為高濃度玻尿酸 CytoCare532
了解更多: LINK


治療師更會在我面前拆開各精華、探頭等用品,確保是全新正貨^^安全放心

之後根據我的皮膚性質來調配水光槍專屬個人的配方^^
這方面我覺得非常細心安心!!!

療程開始先衛徹底清潔面部肌膚後,塗上舒緩膏等約30分鐘左右,才能打水光槍。

治療師先安裝好適當的份量就可以進行療程啦^^

第二代水光槍的真空吸頭會先將需要精華滲入皮膚位置的吸起
然後將已經加入舒緩膏的份量
每一下會用有5個極細的探頭進行療程^^

整個療程不痛的,感覺就像用指甲輕輕碰吉吉下的感覺^^
治療師先幫我全面均勻進行一次,讓精華傳遞到面部每吋肌膚中^^
然後治療師問我想在那位置加強調整^^
我要求在眼底鼻部有印地方多整幾下,可以再加速肌膚更新,
達到收毛孔及膠原更新的效果。
是次療程會用完整支精華為止,絕不浪費^^

整個療程時間大約二十五分鐘左右完成!!

整個完成後:
臉上會有微細的小孔及好像蚊咬咁微微發紅既情況,都係正常的反應,
唔會影響日常生活,所以唔需要擔心。

一晚過後,蚊咬既情況就完全消失左啦^^

治療師細心地提醒我
意幾日修復期可以勤力做補濕程序,能非常吸收及有助修復肌膚時間^^

三日後,小小孔都無哂^^


第七日膚色變得均勻美白

第十四日會是療程中最好既效果
肌膚達到美白細緻無瑕,毛孔細紋大大地改善了


絕無執相。P圖。原相
自從打完水光槍後,化妝上粉貼薄柔滑
已經沒有之前卡粉既情況啦^^

使用護膚品也變得十分吸收
難怪受咁多明星藝人熱棒,一次療程可以有咁顯著既改善真係太好啦^^
試後效果我好滿意,會推介俾我既好朋友同貪靚既你^^

皇牌補濕淨白療程:
高濃度玻尿酸 CytoCare532 + 谷胱甘肽- Glutathione(美白) 
+ Laennec人胎素精華(細胞更新)   $2500/次
- 1個月一次,需要時進行。

讀者優惠 - 如果你係第一次到A-PLUS,只要講出我個AP no.8603脫毛會享有6折優惠
同埋facial會有8折優惠!(以上優惠只限A-PLUS新客人)

APLUS Beauty 
熱線:2723-0616/9087-6980(WhatsApp的)!


網站:http://a-plusbeauty.com.hk/



*是次療程由A PLUS Beauty提供*

此乃個人感受分享,療程效果皆因人而異。



**所有療程必須預約。如有任何爭議,A-PLUS美容醫學中心保留最終決定。

沒有留言:

張貼留言