2017年4月4日 星期二

(Blogger 分享文) 提升胸部有辦法 @ A-PLUS Beauty

愛美係天性,Lanluis Best Queen 美胸按摩療程可以加速人體代謝毒素的外排,達到嫩膚、提升、收緊等神奇功效。一齊睇下 Blogger Mandy 的分享!
*************************************************
女人愛美係天性,好開心今年暑假有機會得到A-PLUS Beauty的邀請,試做美胸按摩療程,呢個療程除咗可以美胸,更可以令自己注視自己的健康問題=]

之前在2月初完成咗一連四次的激光脫毛療程,依家我腋下不再有難以處理的腋毛問題,著背心可以更有自信,而且在最後一次療程時美容師更幫手清理毛管閉塞的問題,感覺到佢地的服務真係好細心,以下係舊年的試做Blog~~~


A-PLUS_Lanluis_01

今次試做的美胸療程用咗接近一小時的時間~~~

A-PLUS_Lanluis_02

未開始當然要換返毛巾來包住自己的身體,今次的療程就係用呢部Lanluis Best Queen的儀器進行*^O^*


A-PLUS_Lanluis_03

呢部機有三個連接儀器~~~

1. 紅外線乳線檢測—美容師用呢個儀器來檢查我的健康,如果紅外線透的光越多就代表越健康,當日我照可以有兩隻手指的橫度,美容師表示有三隻手指的橫度係最理想,咁我都要好好留意自己的健康!

2. 電解疏通淋巴磁療儀—呢部儀器用來推背時用,主要透過電流來加速人體代謝毒素的外排,從而增加身體的免疫力。

3. 離子熱能聲頻儀—呢部儀器在疏通乳線時用,主要透過高能量的聲頻技術,把毒素排出體外,達到嫩膚、提升、收緊等神奇功效。

A-PLUS_Lanluis_04

在療程時會用相關的產品來令我的肌膚更有彈性和健康~~~

背部經絡開穴時—使用減磅淋巴纖型療效油(Herbal lymph Active Essence Oil)和淋巴排毒幼肌油(Detox Active Basic Oil)

A-PLUS_Lanluis_05


疏通乳線時—使用魅力豐盈療效油(Herbal Brest Volume Essence Oil)

乳線按摩時—使用魅力凝香幼肌油(Female Brest Volume Essence Oil)

A-PLUS_Lanluis_06


今次的療程係要上半身唔著衫去做,好在美容師的手遮了我背部的大墨:P

女人天生愛美,雖然我唔算係超班的美女,但不論燕瘦環肥的女性都希望有靚靚的BODY去見人,美胸為的係防止肥房下垂,有另一半的人妻當然係想老公仔會自豪~~~

其實我少女時不懂用和買胸圍,因為果個年代的資訊不足,大約9年前在小學當教學助理時跟五年級的女生聽青春期講座才了解如果使用胸圍,原來戴胸圍要自己向前傾45度,還有要把乳房撥向中間~~~

療程當日美容師幫我量度乳房是否下垂,主要量度手臂的長度和鎖骨與乳頭的距離,如果後者剛好係前者的一半就最理想,如果後者距離大過前者的一半就代表有乳房下垂,沒想到我度完後兩者距離超過一半多兩、三厘米,我真的要認真面對自己的問題~~~

其實療程在我去泰國之前試做,所以我決定在泰國時買新的胸圍來改善我的胸部線條,還有要抽時間去保養自己的胸部,防止下垂的情況~~~

原來做奶媽係有機會令乳房下垂,雖然如此,但我沒想過放棄母乳餵哺,將來如果生第二胎一定要嘗試乳房按摩,好讓自己有機會做個多奶水的奶媽^^"


A-PLUS_Lanluis_06

讀者優惠 - 如果你係第一次到A-PLUS,只要講出我個AP no.8380 脫毛會享有6折優惠同埋facial會有8折優惠!(以上優惠只限A-PLUS新客人)

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 

沒有留言:

張貼留言