2017年10月24日 星期二

(Blogger分享文) A-PLUS HydraFacial水漾煥膚膠原再生療程體驗


擁有敏感肌的PetiteCa 對美容療程用料及效用特別注重。如果太過刺激,肌膚便會迅間泛紅。HydraFacial每一個步驟都配合獨特配方而且親和肌膚敏感肌達人PetiteCa一一為大家介紹


******************


臉上的角質需要定期去除以保持皮膚靚靚
但太忙都係假手於人幫我好好護理啦
今次就黎到A-PLUS體驗HydraFacial水漾煥膚膠原再生療程
這天來到尖沙咀的門市
先填上個人健康資料
美容師安排我入房間

乾淨光亮的環境令人放心開始療程
美容師先為我介紹HydraFacial利用了「雙向引流」技術
能有效磨走及吸走面的角質死皮及污垢
利用真空水刀的吸吮功能,將已推至表面的黑頭、白頭、皮脂和污垢抽走
同時為皮膚注入高濃度水份精華,徹底做到無痛深層清潔及鎖水保濕功效 <3
開始前美容師為我拍下療程前的照片
開始療程啦~~
美容師先用輕柔抗敏潔面乳幫我清潔面部肌膚
呢隻潔面乳含摩洛哥堅果油及其他醫學舒緩成份
加速皮膚自我修復進度
可以溫和帶走污垢及多餘角質
HydraFacial儀器含不同的溶液,包括︰
1) ACTIV-4™ 多功能的皮膚專用溶液,清潔皮膚,同時深深軟化皮脂和雜質提取幫助
2) Beta-HD™ 一個β羥基酸配方,適合油性或擁擠的皮膚,並用中提取出雜質。
3) Antiox-6™ 富含抗氧化劑的護膚溶液,幫助打擊自由基對細胞的環境破壞

美容師配合儀器嘅吸嘴用ACTIV-4™於我面頰上作深層清潔
再轉用另一個吸嘴以Beta-HD™於比較多油脂嘅T-ZONE位繼續深層清潔
兩個過程都沒有什麼大嘅痛感
只是有表皮被吸吮嘅感覺
比起平時針清已經唔痛好多倍了
美容師俾我睇一睇個由我臉上產生的污垢物
好恐怖!!!!
清潔乾淨晒就要俾番D精華佢啦
用Antiox-6™於全面進行精華導入 
最後就是非常舒服的mask時間
水份mask有強效補濕精華成份
15分鐘後
美容師先為我塗上極緻潤澤眼霜
Eye cream具有明亮及潤澤眼周肌膚功能,能有效改善眼部皺紋及細紋,能舒緩及滋潤眼部肌膚
再搽上Skin Medica Ultra Sheer Moisturizer輕柔抗氧補濕霜 

不含油份的moisturizer除補充肌膚水份外
更具抗氧化功效,令肌膚回復水潤健康
最後美容師為我搽ELTA MD UV Clear SPF 46 Sunscreen防曬霜為肌膚作最好的防禦
防曬霜含9%高含量微粒氧化鋅, 防護UVA/UVB紫外線傷害及預防曬黑
含5%維生素B3提供肌膚修護和滋潤。無油配方質地清爽,不堵塞毛孔 
無香精,易塗抹及上妝。
美容師亦提醒勤塗防曬、加強保濕
feel 一 feel d 皮膚~滑左好多
自己都忍唔住多摸幾下
而且毛孔細緻了不少
坦白講自己屬於敏感易紅皮膚
整個療程過後沒有不適泛紅的情況
如果你都對呢個療程感興趣
只要講出Petite Ca的AP no. AP-15353,就可專享脫毛6折優惠、facial 8折優惠!
(只限A-PLUS 新客戶)
快D試下啦!

A-PLUS BEAUTY MEDICAL CENTER 
地址: 尖沙咀金馬倫道38-40號金龍中心二樓全層  
Facebook: https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk/

沒有留言:

張貼留言