2012年2月26日 星期日

増長眼脻毛液對戰!

天生內雙眼皮的我,最想擁有一雙大眼睛。


但又貪生怕死,而honey又極度反對,所以一直無做雙眼皮手術。如果可以打針就有雙眼皮,我一定衝去試!


既然無深深的雙眼皮,唯有轉移去濃密嘅眼睫毛啦!不幸地,我係完全學唔識痴假眼睫毛。咁就去植啦!試過不下10間。平嘅貴嘅,連大陸都試過。但結果係....仲衰過以前。靚得唔夠三曰,就開始甩,連自己嘅都甩理!!!!!係一忽忽咁無咗呀!無陰公!


永不放棄嘅我!就再試増長睫毛液啦!Ane, DHC, Talika, NTP 都試過,效果麻麻,係長到少少,但唔係濃密囉!


今次兩間醫學品牌代理都話佢地嘅超得。而Pauline啲睫毛又係超小和弱。於是就決定一人試一隻,作為期一個月嘅對戰啦!(以下嘅素顏照,希望唔會嚇到大家!)


Pauline嘅戰友:



 我嘅戰友:

3 則留言:

  1. The test is not scientific. Each of you should use one brand on left eye and another brand on right eye

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來係想咁架!但只得一件,分唔開呀!

      刪除
  2. anna 我係阿yo阿 Latisse 超 ok 我公司都做緊呢隻 老世個妹用左一個月 超長0.0 不過你都可以試下比較下邊隻得d 長左會令女好多 XD

    回覆刪除