2012年7月26日 星期四

殿堂級755nm Laser 脫毛 - GentleLase Pro 登陸A-Plus啦!

由2012年8月15日起,GentleLase Pro 就開始為大家服務啦!




同810nm不同,GentleLase Pro內置冷凍系統,可以達到無痛脫毛。而且激光能量較大,更有效脫毛;無需重覆打同一位置,更節省時間,所以做4次便可以做到脫毛效果。

這部755nm GentleLase Pro暫時全港只有幾部。除了改良了一般755nm的壞處:就是不需要額外用冷風機
都可以做到無痛效果,一take過。另外這部755nm GentleLase Pro仲有兩個強大面部功能,遲些再同大家公佈。

講返大家最關心既價錢
同以往不同,
大家以後不需要再俾6次錢!只要俾4次錢,就可以享有永久保養。因為這部機做4次就做到永久脫毛既效果 而且兩個月做1次就夠

Gentle Laser Pro price list:


每個部位必需連續做4次,8 星期一次,便可以享有永久保養。 永久保養期每2個月一次

細部位:
上唇: $500 一次
腋下: $800 一次
手指: $500 一次
腳指: $500 一次
後頸背: $800 一次
大部位:
上手臂360: $2000 一次
前下手臂360: $2000 一次
全手臂360: $3800一次
大腿360: $2400 一次
前小腿360: $2400 一次
全腿360: $4500一次
全背: $2800 一次
全面: $2800 一次
上半面: $1500 一次
凡打兩個大部位(同一日),送一個細部位
Remark: A-Plus激光脫毛之現有客顧,均可保留原有價格及條款,並自動升級享用新機GentleLase Pro

2 則留言:

  1. hi.. I wanna ask for the updated price

    回覆刪除
    回覆
    1. sure, pls find the below link:
      http://annaplusbeauty.blogspot.hk/2014/12/Referral.html

      刪除