2013年3月22日 星期五

Elta MD : 薄身仲要唔笠的防曬!

春夏天好多人都好怕搽防曬,驚佢笠痴痴又焗身,再係上面加多層粉底液同碎粉,皮膚直頭呼吸唔到咁濟!!
但係唔搽又會出斑斑,好矛盾點算好?
前排好hit BB Cream,貪其夠多功能,淨搽佢都出得街。不過大部分BB Cream油份好高,卸唔乾淨好容易阻塞毛孔生粒粒架!
來過A-plus的朋友仔都會聽聞或試過Elta MD Skincare既防敏防曬乳,雖然唔係新產品,但都想再推介比對防曬要求高的朋友,敢講佢係眾多防曬產品中最薄又唔笠既有色防曬。


防敏粉底防曬乳 UV Physical SPF41 Tinted (85ml)  $300物理性防曬有效預防UVA及UVB,採用無油輕薄配方,清爽易推,唔會搽到一達達,亦唔會阻塞毛孔

色澤自然,可作每天上妝粉底及激光後使用。
鐘意淡妝的朋友仔搽薄薄一層當有色base用就可以,若要遮暇可多搽一層!
重點係佢有85ml大大支只需$300,價錢經濟。

有效成份:
- 9% Micronized Zinc Oxide
-7% Titanium Dioxide
-適合任何皮膚,包括敏感、上妝、光學療程後、兒童使用。



TESTING

顏色得一隻,屬普通膚色,適合中等及深膚色的朋友仔,皮膚白人士會略嫌過深。

薄薄地一層都微微遮到血管及膚色不均勻。



同場加影
舒爽緩和防曬乳 UV Clear SPF46 with B3 (50ml)   $300

這款是無色防曬霜,同樣好薄身兼唔笠!
專為問題皮膚而設的健膚舒緩處方(如:敏感、暗瘡、酒渣鼻)
榮獲ELLE2010年全球最佳美容產品大獎及最佳皮膚產品創造大獎。

有效成份:
- 9% Micronized Zinc Oxide
-Niacinamide(B3)
-適合
敏感、暗瘡、酒渣鼻、兒童或激光後肌膚。



兩款A-Plus均有發售!

*
*此乃個人感受分享,產品效果皆因人而異。
**如有任何爭議﹐A-Plus Beauty Medical Center保留最終決定。




Cheers
Karen

沒有留言:

張貼留言