2013年3月31日 星期日

春夏Make Up Base鬥貼服鬥控油鬥持久大比併!

終於用左4日時間試曬4隻新出嘅 Make Up Base啦!
我本身皮膚好敏感,好易起紅一達達,加上這個星期日日落雨搞到D皮膚狀態差爆,毛孔又缺水又出油,正好test下邊隻base最貼最long lasting因為通常皮膚好試咩都差不多,皮膚不在狀態先試得清楚嗎!


DAY 1RMK Control Color UV 03Coral SPF30/PA++  30ml $320

RMK之前隻皇牌base一直獲好評,好多人話用佢打底上粉會貼D同持久D,可惜冇防曬功能,所以試
sample之後都冇入貨。
等到頸都長埋,rmk終於出防曬系數30PA++base3隻色今次03 Coral,顏色偏橙,對於淨膚色略嫌深DD,普通中等膚色ge人士應該冇問 
氣味:有一點化學味,可接受
易推度:一般要多少少份量才能均勻塗滿全臉
清爽度:頗滋潤,適合中至乾性皮膚 
右上圖:12:00pmbase
測試時皮膚敏感泛紅,偏橙base反而令泛紅範圍更顯紅,但正常皮膚用理應可均勻膚色。
右中圖:12:15pm粉底
上粉很貼服,沒有卡粉情況。
右下圖:8:00pm持妝8小時(其間沒有補妝或用面紙吸油)
正常出油,未有浮粉現象,但有少少脫妝(脫妝即臉上瘕疵重現><)
結論:適合乾性及中性皮膚,妝感很貼服,控油不俗,唯獨有輕微脫妝問題。




DAY 2
KOSE ESPRIQUE Multi Covering Make Up Base SPF23/PA++ 30g $220

聲稱有遮毛孔效果,仲可以減淡泛紅同色斑仔咁話!得一隻色,係大眾化粉肉色。 
氣味微微香味
易推度:好推,一粒珍珠份量已足夠,但鼻邊咀角位置宜塗薄一點,量多會有點卡(Kosecatalog都有提及使用量!)
清爽度:唔笠!很乾爽,有點matt
 
右上圖:12:00pmbase
Matt感重,輕微控油及修飾毛孔。
右中圖:12:15pm上完粉底
不算太貼服,要留意細心塗鼻邊以防cake粉。

右下圖
:8:00pm持妝8小時(其間沒有補妝或用面紙吸油)
出油減少,妝效持久。
結論:能減少油脂,效果持久,適合容易出油的油性及混合肌,皮膚太乾會有卡粉現象。



DAY 3MAKE UP FOR EVER UV Prime SPF50/PA+++ 30ml $350
說實話,我對防曬度數高東東有D卻步,同常都會好笠好厚,不過枝竟然唔會,有驚喜喎!
白色完全冇遮蓋力,不過都話有驚喜,就係整體膚色白淨左同唔知點解有firm左提升的感覺!

氣味:香味最勁的一枝
易推度:好推,比預期中薄
清爽度:Oil free,SPF50竟然唔算笠,水潤兼有點令身

右上圖:12:00pmbase
沒修飾毛孔效果,但有提升亮白度。
右中圖:12:15pm上完粉底
上粉底很貼服。

右下圖
:8:00pm持妝8小時(其間沒有補妝或用面紙吸油)
浮粉沒脫妝,但鼻邊出油增多。

結論:適合乾性及中性皮膚,粉底很貼服,除控油未如理想,整體成績不錯,若本身少出油者不防一試。


DAY 4
SHU UEMURA POREraser UVunder base mousse SPF35/PA+++ 50g $345



Shu今次限量ob櫻花有幾款唔同色的base,連個包裝都唔同花好鬼死靚!(見到佢又另我回憶返上次趕唔切買shu個限量花花化妝袋!到而家仲心掛掛tim><)

Shu隻泡泡base出曬名好用,今次再改良話更輕更保濕同遮到毛孔,講到好頸咁,就試下最大路的杏色。

氣味:花香味適中
易推度:可以用sponge上,但為表公證,我照用手上。手上都好好推,真係用好少已經夠,上圖影的泡泡可用兩 次喇!
清爽度:好清爽又唔會乾

右上圖:12:00pmbase
輕微修飾毛孔和勻均膚色。
右中圖:12:15pm上完粉底
上粉底貼服度不錯 。

右下圖
:8:00pm持妝8小時(其間沒有補妝或用面紙吸油)
同樣沒浮粉沒脫妝,鼻邊出油沒特別滅少

結論:各方面都頗出色,只欠控油度一般,任何皮膚都適合!

*此乃個人感受分享,產品效果皆因人而異。


Cheers
Karen

沒有留言:

張貼留言