2013年9月17日 星期二

我和Jessners Peel的兩週年記念

上年差不多呢個時候,寫咗第一篇blog文關於Jessners Peel。話咁快又一年啦!又係我同佢相聚嘅時候。

大家都知道我經常會接觸好多新嘅療程,大部份嘅效果同A-Plus本身已經有的treatment很相近(尤其係peel)所以唔會考慮引入。小部分嘅係會令到我皮膚仲差過之前。>.<

咁當然,一年就總會遇到兩三個療程我係覺得OK,可以引入做新treatment。亦因為咁,我其實係好少機會重複做返本身A-Plus已經有嘅treatment架。所以,有幸比我特別欽點做嘅Facial系好矜貴架!(haha!好似以前啲皇帝點燈咁!)而Jessners Peel今次又再次成為受我龐愛的妃
子!

每年夏天,我嘅皮膚都會受到暗瘡的困擾。唔知係咪天氣變得潮濕,我嘅皮膚就不期然會變得好敏感同爆多幾粒瘡。今年仲慘,係七月試咗一隻新treatment,就令到我皮膚嚴重敏感和缺水,簡直令我痛不欲生!(咁當然呢個treatment係無機會係A-Plus出現啦!)忙完7樓開張後,終於有時間定落嚟,咁我就當然要攪番好我嘅皮膚啦!

Jessners Peel 的成份和效果,大家可以參考返上次的Blog文。

http://annaplusbeauty.blogspot.hk/2012/07/jessners-peel.html

今次主要係比大就睇下個過程和護理。

首先,睇下事前相,好樣衰呀!




做完Jessners Peel,8個小時唔可以洗面架!


開始好鬼乾,要不停查補濕cream。我今次就用Phyto C 嘅 B5 水份 cream。仲有一樣產品係一定要用既,就係防曬啦!我就會用Elat md 46 無色防曬。
甩皮啦!要忍手唔好搣D皮呀!

甩皮越來越嚴重啦!


甩皮情況持續,今日開始就敷多啲水份mask,皮膚充滿水份,甩皮都會甩多啲,亦都更好效果! 而我就試用新的降紅補濕mask! 效果超好,嗚.....好感動,終於尋覓到一隻平靚正嘅 paper mask比大家用啦!
 
可以化到妝啦!其實我係好少化妝嘅,真係需要時,我就會用我用Elat md 41 當based, 再掃bare mineral 礦物粉。
 

白滑皮膚重現!冇左之前嘅暗啞,皮膚滑左,毛孔細左,暗粒拜拜,又一次成功幫皮膚大掃除!


想令到Jessners Peel 發揮到最大效果,要訣就係要勤力搽補濕cream,係不停咁查架!再由第五日開始晚晚敷補濕mask,令到皮膚充滿水份,自然就會甩皮甩得靚啦!

所有相片都係同一地方和燈光下影架,亦無用任何電腦效果架!而且全部都係晚上洗完面後,未用任何skin care前影,所以皮膚有少少泛紅 (做完Jessners Peel當晚除外)

Jessners Peel : $1000 一次

Love,
Anna

*
*此乃個人感受分享,療程效果皆因人而異。

**所有療程必須預約。如有任何爭議﹐A-Plus Beauty Medical Center保留最終決定。






4 則留言:

  1. 請問甩皮時會唔會乾到好紅好痛, 驚返工超樣衰!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hello, will be dry ka but not painful ka. normally, I will suggest client to use mask for few days. the most 樣衰 day is from day 3 to day 5.

      刪除
  2. 我想問jp 點解唔用平衡溶液和中和劑,咁之後會用水整走d peel 嗎?上3次peel 後就走得??如果皮膚乾要早一天上黎做保濕treatment ??thx

    回覆刪除
    回覆
    1. every peel is different, so also have different steps :)

      刪除