2013年10月15日 星期二

媽媽也扮靚 - 1064nm Fotona激光打斑 (第一激)

好多朋友都叫我地分享下1064nm激光嫩膚既功效!
其實1064 Fotona laser facial可以幫助皮膚:-
 
1. 美白嫩膚: 細致毛孔,瞬間光澤亮麗
2. 加速骨膠原增生: 令肌膚即時緊致有彈性
3. 減退眼部/面部皺紋/魚尾紋
4. 定點祛斑
5. 微絲血管治療
6. 治療暗瘡/暗瘡印/暗粒
7. 控制過剩油脂分泌
 
 
 
而做既過程, 同埋療程後既護理係點我地就而家去片啦~~~~~
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
媽媽從小其實就已經有幾粒斑,因為我除左去沙灘之外,平時係唔會搽防曬架 =0=
咁多年原本都無理過佢,但暑假去完墾丁曬傷左之後.....已經由幾粒變成十幾粒斑,
而原本個d就愈黎愈深色,毛孔都大左,連我自己都頂唔順呀 !!!!
所以呢日帶埋妹妹鼓起勇氣上A-PLUS打波長1064既激光殺斑去印,
媽媽第一次打,好緊張啊 ^0^上到去清潔好面部就馬上開始喇 (今次係CECI同我打斑的)!!!
一開始感覺到熱熱吉吉咁,好似有橡筋不停咁彈你塊面咁,但完全可以接受的 ^^
比想像中唔痛呢^^ 大約10-15分鐘就OK喇 ^^ (左面係剛打完,右係打斑前)
 剛打完斑皮膚會十分乾燥,所以CECI馬上同我敷返補濕面膜,
再搽埋補濕乳液同防曬就完成喇 ^^ 飲下水休息一陣大約15分鐘到塊面d紅印都退得7788 ~
因為媽媽第一次做,所以臨走前CANDY送左7天反黑CREAM比我,仲叫我一定一定要搽TIM ^^
今次妹妹上到A-PLUS已經認得哂d 姐姐喇,又有野食又有咁多姐姐陪佢玩,
完全唔知道媽媽已經打緊斑,之後仲要唔捨得走tim ~ 呵呵 ~又可以比媽媽Relax下喇 ^0^


 

返到屋企當然唔可以懶喇 ^^ 媽媽早晚都係用燕麥抗敏潔膚泡沫洗面,
早上搽KINERASE既LOTION,當然仲要搽埋防曬喇 !!!
一定一定要搽防曬!!就算係室內都要搽!!!
因為太陽紫外線會令你功虧一簣呢 ...
晚上媽媽仲會搽埋PHYTO-C既特強美白精華同FLOXIA既燕麥抗敏修護乳液 !!!!
最最最重要係搽哂所有護膚品之後搽既反黑CREAM喇^^


打斑後第3日塊面雖然仲有少少紅,但毛孔明顯細左,斑都淡色左少少啊^^
下面係第五日已經無再紅喇 ^^ 不但毛孔細左同斑淡左
(左面係媽媽化左眼妝,右面係剛沖完涼完全未搽任何護膚品)
 最開心係我仲發現我無哂 d黑頭呀 !!!! 哈哈 !!
雖然皮膚好左好多,但都唔可以偷懶,每日一定做好補濕同防曬啊 !!!!!!^^

 
對比返5日前媽媽就算搽左粉都遮唔到既斑,
同5日後皮膚狀況已經有好大分別 !!! 去斑大成功 !!!!!
十分滿意 !!!其實媽媽最滿意就係 A-PLUS既收費形式,
你鍾意幾時做療程就幾時做,無預繳式消費.又唔會比人SALE^^呵呵 !!!
 
 
(轉自:http://sukichanmama.blogspot.hk/2013_10_01_archive.html)
效果因人而異, 只屬分享
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
而A-PLUS 1064 激光嫩膚係$1000/次,
記得我地係逐次收費架! 大家有任何問題可以打比我地2723-0616/Facebook留言:
 
大家記得like我地既page呀, 因為我地個個月都會出唔同既promotion架^^
 
 
Cheers,
Chloe

沒有留言:

張貼留言