2013年10月7日 星期一

A-PLUS 護膚品大檢閱 (中性偏乾皮膚)

工欲善其事,必先利其器,我相信大家都好清楚明白呢個道理。
但係,又有幾多人知道呢個道理一樣可以應用係皮膚方面?

我相信大部份嘅女士們都會明白皮膚係要保養嘅,

所以每一位女士都願意花費金錢,每一個月去美容院或者醫學美容中心去做療程 。

但係,佢地往往就忽略咗,其實我地日日喺屋企用嘅護膚品,先至係最重要既一環。

我就曾經見過一啲客人,佢地都好勤力每兩個星期就會做一次facial,
大家一定都會覺得佢地的效果會好好。但係,出奇地,佢地進度非常之緩慢,
只是減少咗暗瘡黑頭粉刺形成,但係就依然做唔到一個好明顯的改善。

於是乎,我就問佢地平日用咩護膚品架?非常之令我驚訝嘅係,

佢地竟然同我講,佢地用嘅係萬寧、屈臣氏嗰度賣嘅一啲開架品牌,
主要因為有好多選擇,五花八門好多唔同嘅品牌,而且價錢亦都唔係貴,
抱住試下無妨的心態。

但係坦白講,以一個咁平的價錢你哋有期望預計可以買到咩質素嘅護膚品?

要做到咁平,就一定要大量生產。大量生產後,就一定要有大量嘅防腐劑,
而有效成份就只有極少量嘅。

簡單如一支透明質酸精華,點解個Range可以由$70至$700?

$70果支,可能只有0.0001%的透明質酸,但依然可以稱為透明質酸精華。

當然我亦唔鼓勵大家要買一啲幾千蚊嘅產品。
因為貴價錢嘅產品唔代表佢裏面嘅成份真係有咁勁。
貴的原因,可以只因為佢哋星級代言人廣告。

所以,我只用醫學品牌,仲一定要有專利成份。

覺得醫學品質,最少有認可性的醫學報告,
而可以有專利成份,就更加係花了長時間研究的成果。

我仲好奇怪TIM架,當一個醫學品牌開始慢慢轉型演變成係一個護膚品牌

甚至乎開始有代言人廣告嘅時候,我就唔會再選用。
因為佢已經唔再將資源被係研究而係擺咗喺marketing。

好啦,講左咁多我的心得,係時候分享下我平日用咩護膚品啦!

通常,我會隨住天氣的改變和皮膚的需要而轉用護膚品。
而我亦都會用完一支先再買新既。咁就唔會浪費。
而當要轉用新護膚品時,我一定先用sample,確定無敏感,先會買貨size。

以下就係我今個秋季日常保養既程序:-



 
 
日間

Step 1 - Kinerase 溫和潔面乳

添加綠茶萃取精華, 泡沐配方, 不含香料, 防腐劑及色素

可以高效清除面部污垢同化妝殘留物

Step 2 - Phyto-C Pro Heal Serum含純橄欖葉精華(Oleuropein)
防止皮膚老化 *
能有效控制發炎同強化免疫功能,對抗細菌感染 !
佢可以促進骨膠原蛋白同彈力蛋白增生,
幫助緊緻同減少細紋,均勻膚色

Step 3 - Dermaquest B5 精華
Dermaquest以專利科技提升35% 透明質酸鈉, 比市面同類產品
高達7倍! 可以直接滲透皮膚底層! 超勁保濕! 係我地A-PLUS 既HOT ITEM!


Step 4 - Floxia 去皺修護面霜
結合3重複合胜肽,減少肌肉收縮,有效撫平表情紋,特別額頭紋及眼尾紋。
不過會比較適合日間用, 夜間可能會覺得唔夠潤架!


Step5 -  Elta MD 防敏粉底防曬乳 UV Physical SPF 41 Tinted

適合敏感皮膚、激光後既皮膚什至係兒童肌膚!!
9%氧化鋅及7%氧化鈦 - 物理性超微平均幼薄粒子,無油輕薄配方
自然膚色,可當每天上妝粉底及激光後使用


夜間

Step 1 - Dermaquest 美白煥膚潔面乳
產品含有15% 取存於天然甘蔗中既甘醇酸唔單止可以做到深層潔淨,
更可以令皮膚柔滑細緻,即時見到白淨左

Step 2 - Phyto-C Superheal O-Live Gel
蘊含含維他命B5、胺基酸及結合革命性橄欖葉精華SUPERHEAL™專利配方,
提供強效癒合、抗炎、抗氧及保濕功效。
橄欖葉精華對玫瑰痤瘡, 乾癬及濕疹的患者有舒緩同埋加速傷口癒合等好處!


Step 3 - Phyto-C Superheal O-live Cream
橄欖葉精華SUPERHEAL™配方,
加入維他命A、C及E和Centella精華,充份滋潤肌膚,
提供抗炎、抗氧化及補水功效,令肌膚亮澤細緻,更添活力。


Step 4 - Jabu'she 24小時抗紋滋養眼霜
13% QAL -100
係去紋既皇牌眼霜!







如果大家對產品有任何既問題


可以隨時o係Facebook留言比我地 A-PLUS
https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk,
 
打比我地2723-0616 或者 whatsapp 9087-6980 :)
 
Cheers,
Anna

沒有留言:

張貼留言