2013年11月18日 星期一

電動微針 AMTS - 我有辦法4日復原!

大家好我係Gigi!好多客人經常見到我紅住塊面响aplus番工,原因係我又做完treatment呀!^.^公司大大小小otreatment我都差唔多做過曬 微針、甩皮、peelhydra facial…..(唯獨仲未試1064 laser >v<)

如果叫十個人講下自己有咩皮膚問題,相信九個都會話:毛孔粗大、膚色唔均勻、暗啞 我當然都係唔例外o個個啦!>v<!我好鐘意做微針架!一般人以為微針只係for 凹凸洞、粗毛孔其實除左呢兩樣,微針仲係一個對改善整體膚質好好otreatment!例如有助刺激骨膠原增生(改善皮膚彈性)、均勻膚色等等成塊面o既質感都會變得柔軟、白淨!好多時客人話我講到咁吸引好想試!但擔心復原時間長,唔想紅住番工番學見人!其實唔洗擔心架,我有方法好快好番呀!今次分享我o既護理tips比大家!睇下我o既四天復原過程啦 ^^

基本上我被稱為aplus 微針o既傳奇人物>V< 因為每次做完微針都神速好番!連d同事都 嘩嘩嘩!有無咁快呀? !而我o既護理重點就係:保濕!我係好乾好乾皮膚正常人用一bump精華,我就要用兩bump先夠!(10月中o個排天氣乾dd,我成塊面甩皮仔!平時無乜出暗瘡,只有period前會生幾粒。

其實邊個唔想皮膚零毛孔、滑溜溜、有光澤!?我一直相信皮膚要有足夠水分先可以做到以上我講o既幾點!平時我都好著重保濕,尤其做完微針療程有一定程度o既創傷性,保濕就更加重要!


皮膚護理
一定要選擇溫和、修復能力高同埋超保濕o既產品!

1) 清潔
l   Bioderma紅水 (有用防曬一定要落妝)
l   Elta Cleanser (普通清潔,有好溫和o既酵素成分,乾淨又唔乾!)

2)    保濕

精華素:
(1)     Endocare (蝸牛精華修復very good! 只會微針/創傷性treatment後用,平時有d太潤,如果你唔係我咁勁乾皮膚,普通十日精華夠用)
(2)     A2 serum (有表皮細胞再生因子 - EGF成分,for保濕、修復好好)
(3)     Olive gel (質地比較厚小小、潤小小微針後實在太乾喇!我鐘意最後有層薄膜包住皮膚)

面霜:
(1)  Phytoc Moisturizing Cream (純補水分cream,適合即晚同平時當day cream)
(2)  A2 Jelly (晚上用,有 蝦紅素 成分,for增加皮膚彈性、水分,黏多糖 成分,主要for修復,夜晚搽完第二朝早會感覺漲卜卜,覺得好嫩!)

面膜:
(1)  Tony Moly (朋友仔俾我試完好中意!講真自己唔捨得用幾十蚊一塊mask >.< 如果有朋友去開韓國就叫佢地幫手買啦!平HK一半!!)
(2)  森田藥粧補濕系列 (香味比以前重左,不過我唔算好敏感皮膚,頂得順!補濕我覺得ok的,等Mannings逢禮拜尾掃特價貨啦!因為其他product唔平,所以要用反d平小小omask balance下!)

3)    防曬

l   Elta SPF 46 (夠爽!平時要用SPF30以上防曬保護皮膚,做完創傷性treatment更加需要重視防曬!皮膚比平時會更敏感,好吸紫外光!我試過落一落街諗住好快番屋企,唔洗搽防曬啦點知番去發現黑左:( 過左一段時間先白得反呀…)


(Mask用曬,影唔到相:P)



護理程序

即晚
l   雪櫃凍食水洗面 (成塊面又腫又興又痛!凍水涼浸浸舒緩下,當晚一定一定要用食水!因為太多微細傷口,減低細菌感染o既機會)
l   精華素 (吸完一層先搽一層)
l   Phytoc水分面霜 (純水分保濕)

第二天
早上:
l   食水洗面 (o既感覺已經小左,用普通室溫水ok)
l   敷面膜 (放心,你地無睇錯第二、三、四日我都係早晚敷面膜!皮膚太乾!記得幾時敷完d咩都要過水!皮膚吸到o既精華已經响過程中吸左,多餘o既可以洗走!唔好搞到局住出粒粒呀!)
l   精華素1+2 (朝早唔需要太heavy搽曬三隻,兩款夠了)
l   Phytoc水分面霜 (朝早爽d會舒服d)
l   Elta SPF 46
(中午一feel到乾爭爭就用濕棉花抹一抹面清潔,但如果有搽防曬就要bioderma紅水落妝先,之後再搽保濕cream)

晚上:
l   Bioderma紅水
l   Elta Cleanser (傷口埋得八八九九,可以用反溫和潔面product)
l   敷面膜
l   精華素 (一樣吸完一層先搽一層)
l   A2 Jelly

第三天、第四天重複第二天所有steps (唔需要用食水洗面,用反普通水ok)

第五天 (回復正常護膚程序)

早上:
l   清水洗面
l   精華素2
l   Phytoc水分面霜
l   Elta SPF 46

晚上:
l   Bioderma紅水
l   Elta Cleanser
l   敷面膜
l   精華素2+3
l   A2 Jelly


因為我要求Ceci” 1mm,而呢do既位有小小皮仔未甩清係正常,始終創傷勁!唔好夾硬捽走,損左就弊!個人認為紅得好好睇,靚過搽胭脂添!我仲追住同事逐個話俾佢地知我好鐘意咁紅卜卜呀 haha :P 張相無化妝架!

到依家為止我就算無做左十次,都有七、八次微針,我覺得自己好得咁快係我搽足product,皮膚夠水分,所以退紅、甩皮都比一般人快完成!Treatment 效果好唔好係好在乎你肯唔肯用product配合!我初初都試過齋做treatment無配dd oproduct,效果打折呀!之後我係用完屋企o既護膚品,再逐樣逐樣轉,一來慳家d,二來又有好效果!咁痛捱完treatment無理由唔做好d護理吧?

可能大家覺得我仲細個,唔需要响塊面搞咁多野啦!但我認為如果我依家20歲開始keep,到30o既時候都希望有20o既皮膚!唔通你地唔想咩?!大家一齊努力向擁有bling bling皮膚邁進啦!下一次再分享過!BYE BYE :D


Cheers,
Gigi


*此乃個人感受分享,療程效果皆因人而異。

7 則留言:

  1. Hello Anna:))我想問額頭做ultra v lift 要大概幾針至幾針嫁thanks :D

    回覆刪除
    回覆
    1. actually, we don;t suggest to do ultra v lift on 額頭。 why you want to do it on front head? see if there is any other treatment can help :)

      刪除
  2. 請問醫生AMTS treatment 隔多少時間做一次?

    回覆刪除
  3. 你好, 請問這裡做一次要多少錢? 一次療程需時多久?

    回覆刪除
  4. AMTS會流血嗎?是不是非常痛? 用幾粗的針都係1000蚊一次?療程歷時幾耐?

    回覆刪除