2013年12月27日 星期五

電動微針之 - 拯救暗瘡皮膚 (做了1次miami+3次amts 的效果)

由於我地A-PLUS 唔係開Package, 係逐次收費, 
好多朋友都好想知,要洗幾多錢先可以救救自己既皮膚!
其實係冇確定既數目可以話到比大家知幾多次可以永遠變靚!
話明保養, 就係keep住要保養皮膚! 當然皮膚冇乜大問題,
用岩產品已經可以有好好既功效! 但係如果自己皮膚係有d瑕疵,
最好就係先上黎A-PLUS比我地睇下你既皮膚狀況,
再安排適合既療程比你,慢慢攪好d皮膚。
我地都建議客人係o係A-PLUS配番岩自己既產品,
咁就可以減低有過敏,反效果既情況出現喇!

最近有位客人既暗瘡問題比較嚴重,
一直都係用專櫃品牌作skincare,但係用左產品冇好之餘仲多左粒粒,
加上自己舊時自己吱得多瘡瘡所以留印,
所以佢就上黎搵我地幫手!

我地都問佢介唔介意將自己既改善過程比我地影低做分享
因為我地都知道其實有好多客人同佢既情況好似,
好開心既係佢既反應係:"當然可以啦! 我都希望大家對A-PLUS同自己有信心,只要下d苦功,個個都可以變靚架!"

好啦唔講咁多喇,我地而家就分享我地呢位朋友既療程感受啦!

同時,亦都可以比大家知道皮膚大約需要做幾多次就有近似既效果!

(當然係因人而異,比大家做個reference! )


 ---------------------------------------------------------------------------------------------

我經常出暗倉 d印仲要好難退!舊印未退新倉又出!
加上平時自己唔識護理 又冇去左facial 皮膚狀況極差!

皮膚最近情況比以前更差,可能因為飲食冇節制,
已得到很大教訓。睇到自己變成禁,已經開始盡量唔食肉,
只食清菜,希望有改善。

但始終靠食野只係體內既調節,
d印同洞洞都係要去處理一下!


第一次去A-PLUS,Anna話我塊面真係幾污糟><
可能要長d既事間去修補 但都係可以變返靚!


 (第一回: Miami Peel 30)

第一次到A-PLUS就係做Miami Peel, 係一個淺層換膚,
含乳酸,30% 楊酸,BHA, 曲酸, Hydroquinone 2%,
係幫我收油脂! 因為呢個peel係比較高濃度,
所以會有小小甩皮。唔想甩皮,
可以做温和些的Miami peel 14,但就要做多一两次。
我就唔怕甩皮,所以做Miami Peel 30。
做個Peel之前先敷保濕mask,
因為做完呢個peel 6小時入面係唔可以沾水! 

我做嘅月份所有peeling都有promotion, 一個無針補濕導入。












 

做完個導入之後就正式開始個換膚facial~

呢個Miami peel,會搽兩浸野落塊面到。
搽之前美容師比左把風扇仔我,話如果好「那」就吹下。

搽第一浸時冇咩感覺,係熱熱地,呢個係平衡溶液 ,
將面上既油脂整走去,加強功效!
但第二浸就真係勁「那」,眼水都標哂出來,
不過「那」既感覺只係維持左10幾秒就冇事。

Miami peel既作用係推哂d污糟野出泥,
做完第二日已經開始甩皮,d皮係大大塊黑黑地色,
好似將我面果層污槽皮膚脫走禁,新皮就好滑,
感覺幾得意,希望快d見到效果!


(第二回: amts 電動微針)
第二次就係針對我既洞洞收細毛孔!
於是就做左微針 以前自己就聽講過呢樣野係好痛但好有效!
而且有暗瘡就唔做得。但經微針治療師Ceci解釋過後,
就知道原來係有發炎的皮膚才不適合做電動微針。
反而好似我嘅皮膚,暗瘡谷住係皮層入面,
就可以利用電動微針再配合用暗瘡精華,
就可以加快令暗瘡推出,真真正正令暗瘡消失。

本身自己係非常怕痛既人⋯但為左變靚都要忍!

但原來塗左麻醉膏係冇咩痛既感覺,
只係覺得有野係我塊面上整黎整去,所以即刻唔驚Lu !






















做完之後塊面好紅,要帶mask出街,
但2,3日後已經冇禁紅 ,仲見到皮膚狀況好左好多,
暗倉印少左5成!當然仲有要連續10日用
係A-Plus配的家用精華。其實自己2邊面既皮膚
比較冇咁好,但亦有明顯改善!好驚喜好開心!




左邊面印比較少                                       右邊面就係重災區




左上) 乜都未做
右上) 做完第一次miami peel

左下) 做完第一次amts
右下) 做完第三次amts


雖然唔係完全變到非常好, 但已經大有改善,
相信堅持下去,繼續努力去好好保養,
皮膚一定可以變得好好!而我亦都有跟A-Plus的建議,配了合適的skin care架!
而我用既3寶就係:

1) 洗面: Floxia Purifying Gel $290

2) 面霜: Phyto-C Moisture Cream $640
3) 防曬: Floxia 有色防曬 $320


產品一共用$1250, 夠我用大約3個月!


而4次療程既價錢:
1x miami 30% + 3x amts 有跟家用精華
= $800 + 3x($1000 + $300)
=$ 4700
 



 ---------------------------------------------------------------------------------------------

A-PLUS Beauty Price 逐次收費


AMTS 電動微針 ------------------------$1000
家用精華----------------------------------$300
Miami Peel 14% -------------------------$600
Miami Peel  30% -------------------------$800



如果大家對療程有任何疑問或想先上黎A-PLUS做consultation,
可以去我地Facebook Page 留言比我地
https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk

又或者打電話比我地 2723-0616 預約!


Cheers,
Chloe


*此乃個人感受分享,產品效果皆因人而異。 
**產品價格如有任何爭議﹐A Plus Beauty Medical Center保留最終決定。


沒有留言:

張貼留言