2015年9月11日 星期五

海藻矽針新登場!

暗瘡出完又出?暗粒清極唔走? 搞到每次素顏出門既時候都要遮遮掩掩,或者甚至要戴口罩嘅話,大家就可以考慮下做海藻矽針啦!

其實我地A-PLUS喺兩年前已經開始試做呢個treatment!


奈何我地差唔多試過晒香港較為出名嘅海藻矽針代理品牌,但結果都係達唔到Anna嘅要求……呢d品牌嘅treatment並唔係無效果,而係佢地都需要做幾次先見到少少改善。

但係大家都知道A-PLUS係一間逐次收費,唔做course/package嘅公司,所以我地希望每一次treatment都會見到足夠嘅改善去推動客人繼續堅持黎做treatment 。

當然大家都知道做一次treatment無可以會變完美啦!
所以各位朋友仔需要keep住定期做treatment呀! 




海藻矽針係咩黎嘅?
海藻矽針係一d較纖細呈針狀嘅碳酸鈣有機結晶喺臉上按摩之後,海藻矽針會滲入角質層,令老廢嘅角質剝離。呈針狀嘅萃取物能夠進入表皮深層毛孔,啟動表皮皮膚嘅微循環,並能夠令老化嘅角質層自然代謝。

海藻矽針喺換膚過程中,針同時會帶動皮膚下方的微循環,但唔會產生好似滾針嘅出血狀況,所以又稱為唔見血微針療法。


海藻矽針療程可以解決各類膚質綜合性嘅問題,而最主要針對嘅係嚴重暗瘡、暗粒嘅皮膚。

但大家又唔好比坊間一d過份失實嘅資料誤導以為海藻矽針係可以做到凹凸洞改善。
其實海藻矽針創傷性比較低,係改善唔到凹凸洞架!
不過改善粗毛孔
、暗瘡同暗粒就very good 啦!



點解市面有些公司嘅海藻矽針收得禁平?

其實海藻矽針是一set咁用嘅,而市面上有d公司收費都較平,就唔排除佢地一set係分比幾人共用!當然treatment嘅效果亦會大打折扣!所以大家做之前要記得要問清楚佢地係咪一set用晒比一個人啦!

A-PLUS當然會貫徹一向貨真價實,每瓶矽針精華只會比一位客人用,而每次海藻矽針療程前亦會係客人面前全新開封!絕對唔會係一set share幾人用,務求每位客人嘅療程都可以發揮最佳效果。


依家就立刻睇下以下嘅真人實證啦!

療程:海藻矽針+杏仁酸 (加強收瘡效果)


 V小姐皮膚比較粗糙
面上有明顯凹凸洞仲有好多紅腫暗瘡
皮膚嚴重泛紅。
而海藻矽針就可以平復佢發炎嘅皮膚以及去除暗粒。





療程後:






改善小總結:
療程
效果好理想
紅腫粒粒退曬炎
整體膚細緻平滑左、
膚色更加均勻白淨左
連暗瘡印淡左!






其實點樣先可以將海藻矽針呢個treatment嘅效果發揮得最好?

過我地一段時間嘅研究,終於都搵到一個獨特做法係可以令海藻矽針做一次就可以見到明顯效果!

當然中間係有d小祕技架,但尼個係A-PLUS 嘅商業祕密,你黎到做 treatment 時治療師就會話你知架啦~

海藻矽針
療程價錢為$1,000一次


**療程及產品價格如有任何爭議,A Plus Beauty Medical Center保留最終決定。
**預約及查詢: 2723-0616 / 9087-6980(whatsapp) 。
**Website: http://a-plusbeauty.com.hk/

4 則留言:

  1. 九月做800蚊一次嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前也在這邊做過2次scarlet,但沒有用太大改善,請問可以為我設計一套改善皮膚的療程嗎?

      刪除
    2. sure, pls contact 27230616 to make appointment :)

      刪除