2018年8月13日 星期一

(Blogger文分享)<療程·分享>A-PLUS - 敏感肌都可以激光嫩膚


摘要:Blogger Inki一向皮膚白滑,唯一問題就係肌膚嚴重敏感,一直苦無良策。進行了專門增新膠原蛋白,強壯肌底的XEO Laser Genesis微秒激光療程後,以前一落妝就會好紅的面頰,療程後,情況再出現過喇。敏感肌都可以做激光嫩膚啦~


摘要: 激光脫毛我就試得多,激光嫩膚我就一次都未試過~今次就交比有多年醫學美容經驗既A-PLUS Beauty黎為我操刀喇~進行療程前先做一個皮膚分析, 睇下邊款激光療程最適合我~我本身皮膚質素都幾好, 毛孔都細緻冇咩斑斑問題~唯 ...
激光脫毛我就試得多, 激光嫩膚我就一次都未試過~
今次就交比有多年醫學美容經驗既A-PLUS Beauty黎為我操刀喇~
進行療程前先做一個皮膚分析, 睇下邊款激光療程最適合我~
我本身皮膚質素都幾好, 毛孔都細緻冇咩斑斑問題~
唯一問題就係好敏感, 睇到2邊面頰都有敏感泛紅~
所以美容師建議我做"XEO Laser Genesis微秒激光療程"~
XEO Laser Genesis 透過Short Pulse 1064nm 波長的激光, 深入真皮層, 
可以刺激大量膠原蛋白增生, 賦予肌膚光澤及活力, 帶比你白滑無瑕肌~
另外呢部XEO Laser Genesis, 有助加厚返我肌低厚度, 同時促進組織修復~
為肌膚建構保護屏障, 可以好好咁幫我解決敏感泛紅煩惱~
至於整個療程係完全無痛, 暖笠笠好似敷緊暖暖既面膜咁~
完成激光之後, 即時已經見到好有光澤感, 但係2邊面頰就有出現泛紅~
所以之後美容師就幫我揀左個舒敏保濕既草本面膜~
敷埋面膜整個療程就完成喇~
做完成個療程即時可見膚色均勻左唔少同埋好有光澤~
而且刺激左膠原蛋白增生, 所以感覺塊面都緊緻左唔少~
但要注意未來個一個星期復原期, 要不停做保水面膜~
亦都要注意唔好曬太陽, 唔好做任何磨砂去刺激皮膚~
由於呢種激光療程最佳效果唔係即時可以睇到~
所以我都用左1個月左右時間黎睇下皮膚質素有冇咩唔同~
啱啱做完療程頭2-3日都幾嚇人~

成塊面都好敏感, 特別2邊面頰泛紅嚴重~
唯有就係多做保濕舒敏面膜, 搽d低刺激既面霜等佢快d好~
跟住5日左右都已經好返曬, 可以如常上妝~
療程到e ga 大概隔左1個月左右喇~
我覺得上妝好明顯貼服左, 同埋我自己都覺得自己肌膚係強壯左~
以前我一落妝2邊面就會好紅, 又好容易敏感痕癢~
但係呢個月我完全都冇呢個情況再出現過喇~

讀者優惠: 
如果各位sis都有興趣想體驗一下的話~ 
新客戶可以講出我-Inki既編號**"AP-19192"**
咁就可以享有6折激光脫毛或8折Facial Treatment優惠ga la~

**試用療程及療程說明由提供** 
A-Plus Beauty Medical Center

沒有留言:

張貼留言