2012年3月6日 星期二

我的強項:電動微針 AMTS

微針相信大家都聽過,尤其早前就有報道話做微針反而令皮膚發炎。原因係出面大部份美容院都係建議客人買一個私家針,每次做完,幫你消毒,下次再用。但消毒過程是否衛生?足夠令細菌殺死便不得而知了!當然,有人會認為,即使醫生都唔係一個病人,一套手術刀啦!但醫生會用一部兩萬元的消毒機去消毒所有用具,我相信美容院不會吧!

所以,雖然明知道微針嘅原理係對收毛孔和凹凸洞有幫助,但我依然唔敢去試。

直到有電動微針嘅出現,個針頭可以逐次更換,比較衞生和安全。做咗3次,明顯睇到毛孔收細,而且淺層凹凸洞亦消失,不禁對佢嘅效果大為驚訝!於

於是乎我便自己買針,不停嘗試用唔同嘅手法和精華去配合,希望將電動微針嘅效果再進一步。

暫時,係我手上被針過嘅朋友仔,大多3次已經見到明顯效果。
朋友仔M可算係最嚴重嘅case。佢本身經試過無數嘅treatment,連laser亦做過。但依然無明顯嘅改善。最後抱住作最後嘗試嘅心態嚟到A-Plus。

前後對比:


最上兩幅係療程前,中間係做了三次電動微針。最下兩幅係做了五次電動微針。

雖然M嘅皮膚仍然需要更長嘅時間去改善,但佢自己亦見到效果,我同M都相信,佢有一日係可以完全好番架!



M小姐的心聲 






3 則留言:

  1. 請問做完療程是否不可沾水,但CO2 Mask 其實好難清潔一定用水,對嗎?

    回覆刪除
  2. 其實返屋企唔需要再敷co2 mask啦!如果cream mask最好隔兩日先開始敷,paper mask 第二晚就可以開始用

    回覆刪除
  3. 我想問maggie 做的是mts 定amts,用針長度幾多先可以有咁的效果??

    回覆刪除