2012年3月31日 星期六

護膚品要換季啦!

雖然天氣依然忽冷忽熱,但皮膚已經預先話比我知,夏天慢慢殺到!

天氣轉,衫要換季,護膚品都要換季。


夏天,我偏向用一些含有果酸的洗面product,以確保有足夠的清潔能力去將油脂清除,減少黑頭粉刺形成。


我發覺大部份的朋友仔都會買貴價精華和cream,但就往往唔捨得買質素好些的洗面product。其實,我反而認為洗面嘅product先係最重要。試問表皮唔乾淨,之後再查上去嘅精華又如何可以滲透入真皮層?


今個夏天,我選了它為我的護膚把關!




美白煥膚潔面乳 GLYCO CREAMY CLEANSER [15%] (8 FL OZ / 236.6ML)
適合中性,油性及暗瘡性肌膚

專為更新改善皮膚質素配製,可達致深層潔淨而不乾燥過敏。主要成份甘醇酸[15%]令皮膚柔滑細緻,即時透亮白淨。
功效
-  深層潔淨,提升細胞更新速度
- 去除阻塞毛孔的污垢油脂
- 醫學煥膚療程專用潔面產品

有效成份
u   甘醇酸*5 – [15%]

提示 (AM/PM)
以清水洗臉,擠出適量潔面乳,輕揉按摩後再以清水徹底洗淨
A-Plus 有售:$440

之後會再分享我今個夏天會用嘅精華和cream,大家勿切留意啦!

沒有留言:

張貼留言