2013年10月25日 星期五

速效緊膚 - Scarlet RF (Part2) 效果可媲美5位數字的Thermage 療程?

我地先前post左Cherie 黎我地A-PLUS 度做Scarlet既分享之後,
大家都對Scarlet 呢個treatment好感興趣!
其實Scarlet 除左幫助解決毛孔粗大既問題之外,
佢最大既作用就係促進膠原增生, 有提升同緊緻既作用!
通常係呢個情況下, 有D朋友就會問, 咁Thermage呢?
Thermage貴好多又係做提升, 效果又係咪差好呢??

所以我地接住黎要同大家分享另一個case,
就係我地客人Dion做完Scarlet既心聲!

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Scarlet® RF VS Themage (4千元對4萬的FACIAL 大比併)

就快做新娘子了...心情...開始反覆.
正擔心當日事事未能如我心目中的理想中進行.
引致嚴重的失眠.....個樣越來越殘!!!!!
唉...搞到又多樣野擔心, 就係自己個樣問題!!
本身我個樣...已經唔係標緻 , 
眼DUP, 肉鬆, 大眼圈...
呢D 情況, 講真單單做整容都未必解決到什麼!!!
講真..我唔介意整容.....但我另一半卻介意得很.....
想改善自己個DUP 眼...肉鬆弛和大眼圈問題, 只好靠強勁的Facial!!
即係醫學美容嗰類!!
係早3年前, 我做過全城最強勁的facial ---Themage .
當年我係真金白銀比錢去做..價錢約4萬元(HKD).
回想當日的效果同過程, 抵唔抵..? 值唔值??

四仔冇格仔!!! 但點解我成面都係格仔? 貼錢買難受~ 到底值唔值呢~?!

這個可以在以上的文章連結重溫.
當年今日..我覺得好值, 總有自己的功效....
但事隔咁耐....KEEP 成點?
講真....我覺得已經打回原形啦~~~~~ 
當日講到個Facial 可以keep 好多年,
可以做到眼部提升, 
整塊面回復緊緻...
成個人回春.......( 見過我的朋友, 可以自己評定work 唔work 啦!)
到咗結婚年的今日. 
我又做一個強勁的facial , 
希望可以解決我現在面對的問題, 
就係另一個叫做Scarlet RF 的facial. (坊間稱為平價版的Themage)
點平? 十分一的價錢....一樣的效果!!
有冇咁荀? 當然有得有失啦!
或者我先介紹下平價Scarlet RF 的facial 係點先啦? ^.^
申報: 都係真金白銀......( 不過今次較平)
呢部機全名叫做: 膠原直擊科技 Scarlet® RF

Scarlet® RF 的做法是透過電極管直接零距離緊貼皮膚深層組織

(: 皺紋,凹凸洞及鬆弛組織)

將分段式射頻直接刺激深層皮膚,

令問題源頭組織進行自我修補。


以往傳統間接加熱方式,受表皮阻隔

能量未能有效傳導至問題根源的深層皮膚,令療程效果不明顯。

Scarlet® RF的直擊技術相對可以直接針對皮膚表層及深層皮膚的問題,令療程效果更佳。

過程或者我解釋一下吧!

治療師(己受訓練的) 以零距離射頻探頭於治療者的皮膚上進行直擊療程。

以精密設定控制真皮直擊熱能電極」直達皮膚深層,

零距離向問題源頭發出射頻熱能。

按治療問題及範圍大小,療程一般需時40分鐘。

好...等我做示範吧!
1. 必先要全面落妝...( 瞓底個樣變哂!!! 多餘的肉都比地心吸力影響移哂位!=.=)

2. 全面做麻醉. 包括面, 眼的範圍同埋頸的範圍, 
過程約20分鐘..( 這個是必要的...要不是..你會後悔!)
哈哈...今次塊面真係麻目哂啦~~ (自嘲)
3. 係開始前, 治療師會幫我抺乾淨所有麻醉藥.
之後就開始療程啦~

4. 見到嗎? 治療師把我的面皮向上拉,
再用針頭打在面上.
過程中..會見到個頭發光,
那個按頭在面上會發出加熱射頻的同時, 
一排針便會伸出, 插入皮膚真皮層.
刺激骨膠原的更生.
(明白為何要用麻醉藥吧!)

5. 每一下個拉扯動作都會有打入的動作..
感覺如: 釘書機在全面打皮膚拉直打緊一樣. 每一寸肌膚都會得到"照顧".
當然..下巴跟頸部的位置也要處理啦!
6. 講真.....感覺良好!! 比起themage..舒服好多.
不過都避不開會全面紅腫.
始終都有微細傷口, 所以紅腫少不免, 
但是不用2小時...已經開始退了!
經過約40分鐘的療程, 
完成後, 治療師都會幫我"查" 返保濕gel.
不過自己都要留意, 
不可以即時化妝, 始終有傷口..
不可以暴曬, 不可以steam , 不可以飲酒...
算吧..還是乖乖的返屋企多做保濕mask 同休息下吧!
4小時後, 已經退得乾乾淨淨..,
紅腫已經沒有了!!
第二日晚上的皮膚,
完全沒有傷口痕跡.
毛孔也好像開始變細了..
治療後五日的皮膚, 
我見到已經有緊緻了!!
我見到比較提升了好多....

一星期後的我..
效果不錯吧~
大家或者會問, 到底themage 好定Scarlet RF 好?
2個我都做過....
大家可以當作參考吧!

Scarlet vs Themage
好處: 
1.價錢較平. (約4000元一次) 三次為一個療程, 可以keep 到至少一年!! 
   合共約12000元. 不過我係A-Plus 做的, 可以單次比, 唔需要一次比哂.
    咁樣較為放心!
2 過程較舒服, 還記得當日做Themage, 痛到講粗口, 痛不是皮肉的痛..是由每一下熱頻打入肌肉      後散出來的痛..好似比人打咁的瘀痛.
          
3. 效果比較快.同明顯, 因為Scarlet 配合針頭, 做到微創的效果, 同時加射頻, 所以明顯好多. 我的     內雙眼皮開始變成雙了..因為每一個提升的動作, 這個是我的同事發現告訢知呢.. 至於                 themage, 只有熱頻吧! 主要是刺激骨膠原更生.

其實Scarlet® RF 是一個強勁的Facial , 可以做到的功效很多, 所以4000元一次..


我本人覺得係抵的! 可以做到全面緊緻皮膚, 提升面部輪廓, 
改善暗瘡皮膚(我係濕疹), 撫平凹凸洞加強皮膚彈性, 減淡面部皺紋及表情紋(我的虎紋),  
縮緊眼袋及眼紋 , 改善皮膚質素, 改善毛孔及暗啞膚色.

大家想要更多Scarlet 的facial資料, 
可以向我查詢更多.

阿技真係要同大家鄭重聲明,

因為有朋友查詢效果成效,

以上都係我個人分享, 

效果因人而異.


記下婚前的一點一滴, 變作日後的美好回憶.


-----------------------------------------------------------------------------------------------


大家睇完我地既分享之後可以隨時係facebook同我地既同事
了解多d詳情!
https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk

或者打比我地, 電話2723 0616 / 9087 6980 (whatsapp)


Cheers,
Chloe

6 則留言:

  1. HI ANNA, 我早幾日係A PLUS 做左第一次激光淡斑, 想問我幾耐可以做其他FACIAL ( 膠原再生個隻) 會唔會唔做得?

    回覆刪除
    回覆
    1. if for peel treatment, need to wait after 2 weeks, if other treatment, than after 1 week is ok :)

      刪除
  2. i am eating a酸。 請問食緊可以做嗎。如果吾可以做。要等幾耐。可以享有4000 的promotion 嗎。 之前問過1次。但無人reply我。

    回覆刪除
    回覆
    1. so sorry for our late reply. due to your special case, we can hold this promotion to you. you need to stop it at least 3 months in order to do scarlet.
      when you ready to book, feel free to let us know :)

      刪除
  3. 如果想打微晶瓷可否做Scarlet RF(面部有少許鬆弛)?兩者價錢是多少?請覆mentalism304@yahoo.com.hk ,謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. pls call 27230616 for any further information :)

      刪除