2013年12月13日 星期五

電動微針AMTS - 平價護理方法介紹

上次出完電動微針o既快速復原post,有唔少客人都問:如果無配曬d product用係咪就無效果呀 又唔可以咁講o既...搽足護膚品效果當然好d啦!但如果budget有限,而又好想做微針改善皮膚,但又想快D降紅,我都有第二個介紹就係 - Renewderm Plus 洋蔥cream

($480/ 50ml)

大家都知道做完微針一定乾,呢隻cream質地比較潤身,搽完之後因為好似有層薄膜包住皮膚,幫助舒緩到乾燥、紅腫、刺痛感覺!做完創傷性treatment後用係唔錯的,而且價錢相宜,搽多左都無咁肉痛!!但如果平時當day/ night cream我就覺得麻麻地,唔算好保濕、又無咩特別功效!

用法如下:
洗面 --> endocare/ lipomed --> 洋蔥cream

中午時候一樣用濕棉花抹一抹面作清潔先,之後補搽洋蔥cream,keep住塊面唔好乾!
溫馨提示:早上都係一樣要搽足防曬呀!
當然,一分錢一分貨如果覺得上次介紹oproduct太貴,呢支就岩曬啦!或者擺支o係屋企看門口都ok!




產品介紹

主要成分:
藍銅胜肽、表皮生長因子、光果甘草、洋蔥球莖萃取物、積雪草萃取物、甜菜鹼、綠豆籽萃取物、尿囊素

功效:
-       即時舒緩皮膚,紅腫,消炎防止細菌感染
-       有效治療小傷口及皮膚潰瘍
-       保濕鎖水、抗氧化
-       使細胞再生有效撫平幼紋
-       防止疤痕形成
-       收細毛孔

特點:
1.       適合任何皮膚使用 (包括濕疹、暗瘡皮膚)
2.       配方清爽,不油膩,份幼細,皮膚易於吸收
3.       日常早晚使用均可,如激光及創傷療程後可重複使用多次


想重溫電動微針4日復原post請瀏覽以下網址:


Cheers,

Gigi



*此乃個人感受分享,產品效果皆因人而異。 

**產品價格如有任何爭議﹐A Plus Beauty Medical Center保留最終決定。

2 則留言: