2014年8月19日 星期二

AMTS電動微針小常識+激進版的康復過程!

微針,簡單d講就係一種「先死而後生」的療程,透過針去挑鬆表皮皮下組織與組織之間的連結,從而令組織再(重)生,以改善皮膚問題。好多人都會話試過第一次做電動微針,覺得好有效!但慢慢到左第四第五次又覺得好似無咩效果!?

其實係因為第一次做微針時,皮膚組織係最緊密,當用針去挑鬆皮下組織,對皮膚的刺激反應大,所以相對有明顯的效果。當第二、第三次連續做微針,皮膚組織比第一次時鬆散,相對皮膚的反應及效果就會無咁大!愈要求不斷做同一個療程,不停刺穿表皮,皮膚組織缺乏時間休息及重組,就愈會令皮膚到「平台期」!愈來愈小效果見到!

所以,我地均會建議客人每做三次微針,就要停一停,同其他treatment互相間隔一下,比時間皮膚休息下先!絕對不能否認,微針對付凹凸洞、粗毛孔甚至改善膚質均有好好的效果,的確係一個好好的treatment!但係我地要懂得如何運用,而唔係將一個好treatment不斷濫做,浪費了整個療程!

最近,我又做反微針喇!一樣拍低曬成個康復的過程出泥!今次係比上一次更激進!全面1mm、面頰及鼻用1.2mm不過同樣都係用左5日時間可以好番曬!

DAY 1
微針後敷co2 mask時,皮膚非常痛的話,代表皮膚非常乾!

  • 刺痛、腫脹、拿、乾的感覺均是正常反應
  • 離開時,要戴口罩,避免街上的灰塵沾上面

**小提示:co2 mask用途係舒緩、降紅,並不是保濕!好多人話微針後配co2 mask番屋企敷,其實係唔需要!要配,應該係配超保濕mask!!

Day 2
傷口比第一日再紅d!

  • 一樣會有刺痛、腫脹、拿、乾的感覺
  • 多搽保濕產品,等傷口快d吸收精華,加速埋口

Day 3
開始退紅

  • 刺痛、腫脹、拿的感覺逐漸消失,覺得皮膚很乾很乾!因為預備甩皮了!
  • 多搽保濕產品
  • pic 3用了防曬 + 碎粉
  • pic 晚上開始脫皮的情況!如果做微針針長先會甩得咁誇張!基本0.5mm、0.8mm只係甩皮屑

Day 4
脫皮後會突然覺得康復好快!


  • 雖然仍然偏紅,但如果有搽碎粉,就會覺得似自然胭脂!

  • 甩完皮後,更乾!多搽保濕產品!
Day 5
可以睇到小小微針後的效果,皮膚有光澤、白滑、毛孔細緻

  • 我要做fotona 1064去除面上的斑點!! ><












皮膚護理(簡略版)

部分的護膚產品都同上次一樣,詳情請按此參閱舊文^^

1) 清潔

  • Bioderma紅水 ($120/ 500ml)
  • Elta Cleanser ($380/ 207ml)


2)    保濕


精華素:

(1)     Endocare (一般皮膚用'德國十日精華'夠!) 
(2)     A2 serum ($600/ 20ml)
(3)     Olive gel ($1150/ 30ml)

面霜:

(1)  Phytoc Moisturizing Cream ($800/ 50g)
(2)  A2 Jelly ($800/ 40g)

面膜:

(1)  蠶絲面膜 (New product!)
        超保濕!超薄!超多精華的mask!頭3日早晚敷,$30一塊、$100四塊
(2)  森田藥粧補濕系列 (Buy from Mannings $5x/ 10塊)

3)    防曬

  • Elta SPF 46 ($300/ 48g)





護理程序詳情請按此參閱舊文^^



兜兜轉轉,我都仲係會keep住做電動微針呢個treatment!不過依家係每兩三個月連續做一或兩次,停一停,中間做下水晶晶、laser、又或者peel,之後先再做反微針
原因係每種treatment當中的有效成分,係為針對某d皮膚問題而設,所以想要靚靚的皮膚,需要用不同的treatment互相配合!好似上個月我都試左新引入的co2 laser facial!改善整體膚色一流!而呢方面的改善,單靠微針係不能做到的!

**真心話:要好皮膚無可能單靠一種treatment!**


我地深深明白,大家見到aplus引入愈來愈多的treatment,功效好似差不多,有點分唔清邊個適合自己!?好似「微針、scarlet、co2 laser facial、fotona 1064 laser facial…」5款treatment都做到收毛孔、去凹凸洞
但其實主要針對改善的皮膚問題、價錢、down time都有所不同!我地努力地寫緊篇「教學文,希望大家會了解多d大家密切留意住更新呀!^^






想重溫電動微針 AMTS - 我有辦法4日復原!post請瀏覽以下網址:
http://annaplusbeauty.blogspot.hk/2013/11/4.html

想重溫電動微針AMTS - 平價護理方法介紹post請瀏覽以下網址:

http://annaplusbeauty.blogspot.hk/2013/12/amts.html



如果有任何查詢,可以上我地Facebook Page 留言

https://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk


或致電 2723-0616/ 9087-6980 (whatsapp) !



Cheers,

Gigi





*此乃個人感受分享,產品效果皆因人而異。 


**產品價格如有任何爭議﹐A Plus Beauty Medical Center保留最終決定。

7 則留言:

  1. 微針後要用溫和潔面產品,請問用exuviance的gentle cleansing creme可以嗎?

    回覆刪除
  2. 我想問暗瘡變肉粒係咪要用微針
    通常要做幾次?
    同埋假如做左激光脫毛
    可吾可以做微針嫁?
    會吾會有機會刺激到毛囊

    回覆刪除
    回覆
    1. we advise you can have consultation with our therapist first, and we can advise the most suitable treatment to you :)

      刪除
  3. endocare 精華係蠶絲mask後才搽 ,定 mask 打底用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好,endocare 精華係蠶絲mask後才搽的 ^_^

      刪除
  4. 如果啲凹凸洞主要係個鼻到係米都可以做微針??同埋係邊到有得做同幾錢��

    回覆刪除