2015年8月21日 星期五

(Blogger分享文) 去印超強的MIAMI PEEL

成日生暗瘡唔止會膚色不均同有紅印,如果唔理佢
紅印色素沉澱之後d印就更加難退~
而暗瘡處理不當,亦會助長其他新暗瘡出現。
想消滅頑固暗瘡,Miami Peel就幫到你啦!

Blogger Doris 就分享左佢喺 A-PLUS 嘅 Miami Peel 體驗~

**************************************


今次係做第三次MIAMI PEEL,喜歡它的原因就是能針對暗瘡皮膚,疏通毛孔排走污垢,暗瘡快D謝之餘,
仲可以令老化角質層快D 脫落,令皮膚重現光澤,吸收護膚品都易D。想睇返我之前的BLOG,請按: (回顧)
現在爆暗瘡情況無咁嚴重,不過夏天面油多,都係會易D生暗瘡,A-PLUS邀請我做TREATMENT真係幫左我塊面好多啦!
見到咁乾淨舒適的環境,令我可以好安心咁做呢個療程。
首先敷補濕MASK。
然後敷預備液,滲透皮膚後再正式抹上三次藥水,第四次抹的時候則是重點點在爆暗瘡的地方,完成後塊而會有少少紅和一層白色藥粉留在面上。
記住六個鐘內唔可以濕水啊,等藥水留在面上發揮效力。
第二日開始出油脂粒,第三日開始在鼻翼和嘴側脫皮,第四日開始全面脫皮。
一星期後,脫晒皮,塊面有晒光澤,比較下左圖未做前,
最明顯的是暗瘡印退得好好!好開心!

Miami Peel的過程很舒適,有輕微灼熱感,最重要是見效快,所以推介俾大家。

等我介紹下A-PLUSreferral program吧!

美容推介計劃優惠:

被介紹來的「新朋友」:第一次療程8折計算。

例子: Miami Peel 原價為$1000一次,現在,可以用($1000 x 0.8 = $800)享受療程一次。

有興趣的朋友都可以講出我AP no. 6033 去做療程以享受8折優惠,詳情請向A-PLUS查詢。

預約及查詢: 2723-1200 / 9087-6980(whatsapp)
地址︰ 尖沙咀 金馬倫道18 萬勤商業大厦 7樓及16 A

沒有留言:

張貼留言