2012年3月24日 星期六

針清高手 - 沒有最好,只有更好!

由於之前嘅針清師父要退休,所以一直都好苦惱再去物色另一個高手。

始終要再找一個肯花時間和用心去將客人所有黑頭粉刺酒米油脂粒和暗瘡逐一清除嘅美容師並不容易。期間已經試咗幾位師父嘅手勢,但卻未能令我滿意。一不是清得不夠乾淨,便是只有舊式美容的知識,唔願意再去學習新嘅美容知識(其實大部分老師傅都有呢個通病。)

正 當想放棄再提供針清療程時,電動微針的供應商便建議我可以問一問教我電動微針的trainer,Ling,會否有興趣。我即時反應係佢堂堂 trainer,平日教美容師做針清,打激光,用醫學果酸,,點會肯自己幫客做做針清?但本著一試無訪,膽粗粗就問佢啦!憑我三寸不爛之舌,終於打動了 她!而且亦因為佢嘅經驗同專業手勢,A-Plus亦會引入脫墨和脫疣嘅服務啦!暫時,逢星期一和五,Ling會係A-Plus為大家整靚啲皮膚。

呢支就係我地用既暗瘡針啦

咁到底其實係咪一定要針清呢?其實,針清只係短時間內將黑頭粉刺酒米暗瘡清走,但並唔能夠預防或根治本身既問題。所以,針清只係改善皮膚既第一步,之後要配合其他treatment去治療皮膚本身既問題,令皮膚得以改善。

5 則留言:

  1. 我想問針清可以去油脂粒嗎?針清收費幾多?

    回覆刪除
  2. 請問針清後有什麼特別要注意?可繼續化妝嗎?會容易閉塞毛孔嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. sure, can have makeup, as long as you use bioderma to remove all the makeup at night

      刪除
  3. 想問一下,這支針那裡有賣?

    回覆刪除